شهر جديد پرند . مسکن مهر پرند پیش فروش می‌شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






شهر جديد پرند . مسکن مهر پرند پیش فروش می‌شود

مدیرعامل شهر جدید پرند از برنامه پیش فروش 16 هزار واحد مسکن مهر شهر پرند خبر داد.

سعید صابونی با اشاره به پیش فروش 16 هزار واحد مسکن مهر در پرند، اظهار داشت: این آپارتمان‌ها در متراژهای 75، 71، 57 و 89 متری به صورت یک خواب، دو خواب و سه خواب ساخته شده و پس از انعقاد قرارداد با شرکت سازنده از سوی شرکت عمران پرند پیش فروش می‌شوند. وی با بیان اینکه این پروژه از سوی یک شرکت ایرانی ساخته شده است، بیان کرد: متقاضیانی که در مرحله افتتاح حساب هستند، با مراجعه به شرکت عمران پرند می توانند واحد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مدیرعامل شهر جدید پرند تصریح کرد: این واحدها در مرحله نازک کاری و ساخت مشاعات هستند و از ابتدای دی ماه امسال تا آخر فروردین سال آینده اتمام و به مرحله واگذاری می شود. صابونی با اشاره به اینکه متقاضیان باید واجدشرایط مسکن مهر باشند، گفت: موضوعی که برای ثبت نام مسکن مهر در پرند اهمیت ویژه ای دارد سابقه سکونت 5 ساله متقاضی در تهران است که حتما باید مدارک آن به شرکت عمران پرند ارایه شود.

 

منبع:شاسا





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهرجديدپرند , مسكن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1013
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 14 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');