استقرار نماینده تعاونی مسکن حمل و نقل هوایی در شرکت عمران پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند نظر به دستور جناب آقای مهندس نیکزاد وزیر محترم راه و شهرسازی مبنی بر پیگیری و اجرائ هر چه سریعتر پروژه های عوامل اجرایی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در شهر پرند شامل 1100 واحدی شمال فاز 3 و 4000 واحدی جنوب فاز 4 ، مدیر عامل تعاونی انبوه سازی مسکن حمل و نقل هوایی(شیده ) جهت پاسخگویی  به خریداران و تسریع در امر اجرای  پروژه های فوق، در محل شرکت عمران شهر جدید پرند مستقر گردید.

گفتنی است پروژه 1100 واحد از تاریخ 1386 وارد مرحله اجرایی گردیده و تا کنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و مقرر گردید تا شهریور سال 91 تمامی واحدهای پیش فروش شده به صاحبان آنان واگذار شود.

شرکت تعاونی انبوه سازان مسکن حمل و نقل هوایی پروژه دیگری را با 4 هزار واحد در دست اجرا دارد که به منظور تسریع در ساخت و ساز پروژه فوق و تاکیدات مقام عالی وزارت مقرر گردید هر چه سریعتر با انبوسازان داخلی دارای فن آوری ساخت قالب تونلی، وارد عملیات اجرایی شده تا در اسرع وقت این واحدها را تکمیل و به خریداران واگذار نماید.

منبع: شرکت عمران پرند




:: بازدید از این مطلب : 3483
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 23 فروردين 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');