شهرجدیدپرند . استاندار تهران: پرند یک شهر ملی و مورد توجه است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مرتضی تمدن در مراسم معارفه نخستین شهر دار پرند ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی ع و گرامیداشت لیالی القدر به حساسیت و موقعیت منحصر به فرد شهر پرند اشاره کرد و گفت:پرند یک شهر ملی است و امروز این شهر به عنوان مدل معماری و شهرسازی در کشور معرفی می شود.

وی ادامه داد: توجه به نحوه شکل گیری و مدل ساخت و ساز در پرند علاوه بر کارشناسان داخلی مورد تایید و تحیر سایر کشورها نیز شده و حضور نمایندگان و وزرای کشورهایی از جمله

ونزوئلا، سوریه ، عراق در این شهر و احساس رضایت آنان از نحوه ساخت و ساز و آرایش منظم شهری تصدیقی بر استاندار بودن این شهر است.

پیشنهاد استاندار تهران برای تبدیل بخشی از پرند به باغشهر

وی با اشاره به کاستی فضای سبز در شهر پرند ادامه داد: فضای سبز این شهر باید در اولویت کارها قرار بگیرد تا این شهر از حالت کویری خارج شود بنابراین باید هزینه و وقت بگذاریم تا این شهر را به باغشهر تبدیل کنیم.

استاندار تهران با بیان اینکه شهرداری و شرکت عمران پرند باید در تعامل با یکدیگر امور شهر پرند را پیش برند گفت : در حال حاضر پرند در سایه دو مدیریت اداره خواهد شد بنابراین انسجام این دو مدیریت باید از اهداف والا در سامان بخشیدن به امور شهر پرند باشد چرا که عدم همکاری این دو مدیریت می تواند به مردم آسیب وارد کند.

دکتر تمدن در ادامه گفت: شخص رئیس جمهور دلبستگی خاصی به این شهر دارد و این شهر مورد توجه بسیاری از مسئولین است و نمی توان گفت چون این شهر شکل گرفته آن را کنار بگذاریم و به سایر شهرهای دیگر توجه کنیم ؛پرند از ابتدا مانند شخصی که همیشه خوش لباس است و دیگر نمی تواند لباس محقر به تن کند نمی تواند نادیده گرفته شود بلکه تمام سعی و هدفمان باید این باشد تا در راستای تداوم زیبایی این شهر کوشا باشیم.

وی افزود: از شهردار تقاضا دارم با عملکرد صحیح در این شهر از نابسامانی و تغییر در آرایش شهری جلوگیری کند و با کمک مجموعه ما در حوزه معاونت عمران استانداری در آبادانی این شهر کوشا باشد چرا که بسیاری از مردم این شهر را به دلیل زیبایی و آرامش آن انتخاب کرده اند و نباید کار به گونه ای پیش رود تا مردم احساس کنند، اگر شهردار به این شهر نمی آمد وضعیت این شهر بهتر می بود.

وی با اعلام اینکه از معاون عمرانی تقاضا دارم تا وقتی را در هفته برای شهر پرند اختصاص دهد و ادامه داد: من نیز در حوزه استانداری شهر تهران این قول را می دهم که هر زمان به حضورم در این شهر نیاز باشد در کنار مسئولین این شهر امور را مدیریت کنم.

دکتر تمدن با اشاره به سیستم حمل و نقل عمومی در شهر پرند یاد آور شد: طی جلسات پی در پی موضوع راه اندازی مترو این شهر در اولویت است و اگر مبالغه نکنیم که تا آخر سال 91 مترو راه اندازی می شود امید است که در نیمه اول سال 92 مردم این شهر بهره مند از حمل و نقل مترو شهری شوند.

وی با عنوان اینکه با چسب و وصله نمی شود در پرند کار کرد گفت : مدیریت شهر پرند مدیریت آسانی نیست و این شهر از خیلی جهات مورد توجه بوده و باید علمی و شهردار باید با مدیریت مقتدرانه کارها را پیش برد.

درخواست استاندار تهران از فرمانداری رباط کریم برای ایجاد بخشداری در پرند

استاندار تهران در ادامه اظهار داشت: این شهر به عنوان پایتخت اداری در کشور نیز دیده شده و پیشنهاد شهرک وزرا در شهر پرند نیز مطرح شده است بنابراین باید در راستای شکل گیری مدیریت سیاسی در کنار مدیریت شهری در پرند تلاش کنیم.

وی خطاب به فرماندار رباط کریم متذکر شد: به منظور رسیدگی بیشتر به مسائل اداری شهروندان موضوع تاسیس بخشداری در شهر پرند باید در اولویت قرار گیرد.

دکتر تمدن، مهندس همتی را شهردار با تجربه اعلام نمود و ضمن تشکر از مهندس صابونی و سایر همکارانشان در شرکت عمران پرند، ادامه داد: مدیریت شرکت عمران پرند در نحوه شکل گیری این شهر تلاش قابل وصفی داشته است بنابراین نمی توان این شهر را تحویل شهردار بی تجربه ای داد از این رو سعی کردیم شهردار مردمی و با تجربه ای را برای پرند انتخاب کنیم.

وی با باین اینکه شهردار باید از جنس مردم باشد افزود: شهرداری که با مردم قهر باشد ارزش نداشته و مردم او را دوست نخواهند داشت؛ شهردار نباید رای مردم را بگیرد اما نظر مردم را نادیده انگارد.

وی از شهردار تقاضا کرد شهرداری پرند نباید به دارلعجزه تبدیل شود به این معنا که نیروهای غیر کارآمد به کار گرفته نشده بلکه نیروها باید متخصص و حزب الهی و با طی کردن مراحل گزینشی انتخاب شوندبنابراین باید مواظب بود تا فضای شهرداری آلوده نشود.

  تمرین کردم من نباشم بلکه در کنار مردم باشم

 فتحلی همتی شهردار پرند نیز در مراسم معارفه خود از حضور تمامی مسئولین حاضر در مراسم تشکر و قدردانی کرد و گفت: با خودم تمرین کردم که من نباشم بلکه در خدمت مردم و در کنار آنان باشم.

وی خطاب به دکتر تمدن بیان داشت: قول اخلاقی می دهم تا با استفاده از تجربیاتم ترکیب پرند را بهم نزده و سفارش ها و صحبت های استاندار را آویزه گوش خود قرار دهم.

مهندس همتی در کنار وظایف خدماتی شهرداری از اولویت ساخت دریاچه مصنوعی در پرند خبر داد و گفت: با توجه به خشکی هوا در پرند باید نسبت به ساخت دریاچه مصنوعی تلاش کنیم تا این امر موجب تغییر اقلیم این شهر شود.

وی با اشاره به ساخت تسویه خانه در شهر پرند بیان داشت: اگر هر چه سریعتر این امر اتفاق بیفتد از پس آب های فاضلاب شهری می توان فضای سبز شهر پرند را گسترده تر کنیم .

منبع: روابط عمومی شرکت عمران شهر پرند

 




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 812
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 19 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');