شهرجديدپرند . پرند در انتظار امکانات زیربنایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






سعید صابونی در خصوص ساخت مسکن مهر در پرند گفت: 100 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند در حال ساخت است که 75 هزار واحد آن به مرحله پایان سفت کاری و 35 هزار واحد به مرحله نازک کاری رسیده است. وی با بیان اینکه 12 هزار واحد افتتاح شده است، افزود: 8 هزار واحد دیگر در نوبت افتتاح است و 15 هزار واحد هم در انتظار تامین امکانات زیرساختی و دستگاه های خدمات رسان است.

مدیرعامل شهر جدید پرند به ساخت مسکن در فازهای مختلف شهر جدید پرند اشاره کرد و اظهارداشت: در فاز صفر پرند با 82 هکتار ظرفیت، 2 هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده است که نزدیک به یکهزار و 971 احد آن ساخته شده است. وی افزود: فاز یک پرند با 125 هکتار زمین، ظرفیت ساخت 3 هزار و 335 هکتار واحد را دارد که تاکنون یکهزار و 510 واحد به همراه یک مسجد و 3 مدرسه در آن ساخته شده است.

صابونی با اشاره به ساخت و ساز در فاز 2 این شهر، بیان کرد: در فاز 2 شهر پرند با ظرفیت 240 هکتار 7 هزارو 28 واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است. وی با اشاره به ساخت مسجد در سایت های مسکن مهر، اظهار داشت: 10 مسجد در فازهای 3 تا 6 در حال ساخت است و 14 مدرسه نیز تا مرحله اسکلت و سقف ساخته شده و تحویل سازمان نوسازی مدارس شده است.

منبع : شاسا 




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1031
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 23 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');