شهر جديد پرند . نشست خبری مدیر عامل شهر پرند در جمع خبرنگاران حوزه مسکن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ابتدا مراسم با تلاوتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید سپس مهندس صابونی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند در جمع خبرنگاران هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است را گرامی داشته و گزارشی را مبنی بر پیشرفت مسکن مهر در شهر پرند ارائه نمود.

مهندس صابونی با اعلام اینکه عملیات 35 هزار واحد از یکصد هزار واحد مسکن مهر شهر پرند به بهره برداری رسیده است خاطر نشان کرد: کلنگ مسکن مهر به جد از سال 88 در این شهر به زمین خورد که 2 هزار واحد آن در خرداد سال 90 ، ده هزار واحد آن با حضور رئیس جمهور محترم در خرداد سال جاری و حدود 8 هزار واحد پس از ماه مبارک رمضان به متقاضیان تحویل داده می شود همچنین مابقی این 35 هزار واحد به محض آماده شدن تاسیسات زیر بنایی تحویل داده می شود.

وی افزود: 65 هزار واحد مسکن مهر شهر پرند نیز در مرحله نازک کاری قرار دارد که در بدترین شرایط ظرف شش ماه آینده عملیات ساخت آن نیز به پایان می رسد.

مدیر عامل شهر پرند همچنین گزارشی پیرامون ایجاد و ضرورت ساخت شهرک صنعتی در جوار شهر پرند ارائه نمود و گفت: جمعیت شهر پرند در چشم انداز 1404 حدود 700 هزار نفر پیش بینی می شود بنابراین باید تلاش کنیم تا این شهر از حالت خوابگاهی خارج و به یک شهر پویا مبدل شود.

صابونی از ثبت نام مجدد در شهر پرند خبر داد و گفت: حدود 77 هزار نفر تا کنون در سامانه مسکن مهر شهر پرند ثبت نام کردند؛ حدود 16 هزار نفر نیز از طریق تعاونی ها به ما اعلام می شوند که طی چندین نوبت به آنها مهلت دادیم تا پرونده اعضا خود را تحویل کارگزاری شرکت عمران دهند بنابراین توقف ثبت نام پرند به منظور ساماندهی این دسته از تعاونی ها صورت گرفت که دیگر مهلت آنها به اتمام رسیده و از 15 شهریور ماه سال جاری ثبت نام های انفرادی جایگزین اعضای آنان خواهند شد و شرکت عمران پرند هیچگونه مسئولیتی در قبال اعضای آنان نخواهد داشت.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند از ساخت تصفیه خانه شهر پرند خبر داد و بیان داشت: اکثر شهرهای تازه تاسیس فاقد تصفیه خانه هستند اما پس از پیگیری ها و جلسات  و توافقاتی که
ما بین دو وزارت راه و شهرسازی و نیرو شکل گرفت عملیات ساخت فاضلاب این شهر در مرحله اول با پیش بینی 175 نفر جمعیت،به مدت 24 ماه و اعتباری بالغ بر2 میلیارد تومان در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت که هم اکنون توسط آب منطقه ای در حال انجام است.

مهندس صابونی با توجه به پساب 14 لیتر در ثانیه، ساخت این تصفیه خانه را انقلابی در فضای سبز شهر پرند اعلام نمود.

وی گزارشاتی از ساخت 14 مدرسه و 11 مسجد در راضی مسکن مهر  ارائه نمود و گفت: وظیفه اصلی شرکت عمران شهر پرند ساخت و ساز  شهر است اما همزمان با این ساخت و سازها سعی کردیم به امور رفاهی مردم نیز توجه شود بنابراین در کنار این ساخت و سازها اقدام به طراحی پارک کودک، راسته بازار ایرانی – اسلامی و آرامستان شهر پرند نیز نموده ایم که با توجه به موقعیت و جمعیت این شهر باید اذعان داشت شهر پرند تنها شهری است که در بین 17 شهر جدید کشور آرامستان در آن طر احی و ایجاد می شود.

مهندس صابونی در ادامه از ساخت واجدهای تجاری در اراضی مسکن مهر خبر داد و اظهار داشت: جهت تسریع در راه اندازی امکانات رفاهی و خدماتی محدوده اراضی مسکن مهر شهر پرند و حسب صورت جلسه هیأت مدیره ، مناقصه عمومی یک مرحله ای ساخت 3 مجموعه تجاری در فازهای 6 و 4 برگزار نمودیم. وی اعلام نمود: متراژ فضای تجاری آماده ساخت  1/   4856 متر مربع و سه قطعه منفک شده می باشد که  مدت قرار داد تعیین شده برای  قطعه فاز 6، 12ماه ،قطعه 7 فاز 4، 6 ماه و قطعه شماره 12 فاز 6 به مدت 6 ماه می باشد. در این نشست خبرنگاران هر کدام سوالات و موضوعات خود را مطرح کرده و مدیر عامل شرکت عمران شهر پرند به تمامی موضوعات آنان پاسخ دادند همچنین به مناسبت روز خبرنگار از تمام خبرنگارانی که در حوزه مسکن در راستای خانه دار شدن مردم تلاش بی وقفه داشتند قدردانی شد.
منبع: روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 903
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');