مسکن مهر پرند . گشایش سامانه ثبت نام مسکن مهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






سعید صابونی اظهار داشت: کمک اصحاب رسانه سبب شد تا شهرجدید پرند همراه با قابلیت های آن برای مردم تبیین و تشریح شود. وی افزود: حضور فعال رسانه ها در این شهر موجب شد تا نقاط ضعف و قوت را به شکل دقیق شناسایی کنیم و با توجه به امکانات در جهت برطرف ساختن کاستی ها گام برداریم.

** 15 هزار واحد از خانه های مهر آماده افتتاح

مدیرعامل شهرجدید پرند گفت: اکنون 15 هزار واحد مسکونی از مجموع سهمیه نزدیک به 100 هزار واحدی خانه های مهر در این شهر آماده شده و در انتظار تاسیسات زیربنایی است که از سوی دستگاه های خدمات رسان باید تکمیل شود. وی یادآور شد: دو هزار واحد مسکونی در خرداد ماه 1390 و 10 هزار دستگاه نیز ماه گذشته از واحد های مسکونی مهر تاکنون در این شهر افتتاح شده و به بهره برداری رسید. صابونی تصریح کرد: آخرین آمار تاکنون حاکی از آن است که 35 هزار واحد مسکونی مهر تکمیل شده و بقیه مرحله سفت کاری را پشت سرگذاشته و نازک کاری آن در حال انجام است.

** سهم 86 درصدی صنعتی سازی مسکن

مدیرعامل شهرجدید پرند از سهم 86 درصدی صنعتی سازی خانه های مهر در این شهر خبر داد و گفت: انواع روش های صنعتی سازی مسکن در این شهر به مورد اجرا درآمده است. وی افزود: براساس پنجمین برنامه توسعه کشور سهم صنعتی سازی مسکن از کل ساخت و ساز ها 20 درصد پیش بینی شده، درحالی که شهرجدید پرند فراتر از این هدف ساخت وساز صنعتی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان ساخت: امروز اثبات شده که خانه های سنتی ساز یک پنجم عمر واحد های مسکونی صنعتی را دارند. صابونی، علاوه بر کیفیت از سرعت ساخت در پروژه های صنعتی که دو تا سه برابر سنتی اجرا می شود به عنوان دیگر مزایای صنعتی سازی یاد کرد. وی خاطرنشان ساخت: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی رتبه اول اسکلت فولادی و اجرای سازه های فولادی را در کل کشور به شهر جدید پرند اختصاص داد.

** طرح مترو یکی از عوامل رشد اسکان در پرند

این مقام مسئول از طرح مترو به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در این شهر یاد کرد که زمینه رشد اسکان در پرند را فراهم خواهد ساخت و افزود: این پروژه از حرم امام خمینی (ره) نزدیک به 53 کیلومتر است که سهم شرکت عمران شهرجدید پرند 18 کیلومتر به نیابت از وزارت راه وشهرسازی است. وی خاطرنشان ساخت: ظرف روزهای آتی کل مسیر مربوط به این شهر به استثنای دو پل به اتمام می رسد و یکی از پل ها تا آخر شهریور و دیگری تا پایان مهر ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

صابونی اضافه کرد: طولانی ترین پل در این مسیر به طول 140 متر و با عرض 12 متر بر روی بزرگراه تهران ساوه در حال ساخت است. وی اظهار امیدواری کرد: مترو پرند با همکاری همه عوامل ذیربط تا نیمه نخست 1392 آماده بهره برداری شود. مدیرعامل شهرجدید پرند از اعزام روزانه دو قطار صبح و دو قطار بعدازظهر در مسیر این شهر به عنوان دیگر مزایای این شهر نام برد و علاوه بر آن 86 دستگاه اتوبوس و 34 دستگاه تاکسی و ون جابه جایی مردم و مسافران این شهر را در مسیر تهران جابه جا می کنند.

** آب آشامیدنی هر ثانیه 340 تا 370 لیتر

صابونی افزود: براساس جدیدترین آمار شرکت آب و فاضلاب جنوب غرب شهرجدید پرند در هر ثانیه 340 تا 370 لیتر از آب آشامیدنی برخوردار است. وی گفت: تازه ترین خبر هم اینکه ظرف یک تا دوهفته آینده کلنگ آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب پرند در فضایی به مساحت 9 هکتار با اعتباری به میزان دو میلیارد و 400 میلیون تومان زده می شود که ظرف 24 ماه آماده بهره برداری است. به گفته وی، فعال شدن تصفیه خانه فاضلاب موجب می شود که 400 لیتر در ثانیه پساب داشته باشد و به این ترتیب این مهم در گسترش فضای سبز این شهر نقش بسزایی خواهد داشت. از سوی دیگر 12 مخزن آب با ظرفیت 140 هزار متر مکعب در این شهر در حال اجرا است.

** آمار مدارس احداثی برای ساکنین پرند

صابونی با بیان اینکه شهرجدید پرند در مجموع 35 مدرسه در مقاطع مختلف خواهد داشت، گفت: طی تفاهم نامه امضا شده با سازمان نوسازی مدارس استان تهران 14 باب مدرسه توسط شرکت عمران در اراضی مسکن مهر تا مرحله اجرای اسکلت و سقف تحویل این سازمان برای نازک کاری خواهد شد. وی تصریح کرد: تاکنون 13 مدرسه تحویل شده و علاوه براین نیز در مجموع فازهای صفر، یک و دو 18 باب مدرسه احداث شده است.

** پرند به عنوان گزینه پایتخت اداری مطرح است

مدیرعامل شهرجدید پرند با بیان اینکه موقعیت این شهر در حد فاصل سه مرکز ملی تبادل کالا، مسافر و مثلث تهران -کرج و پرند شرایط ویژه ای را فراهم ساخته، گفت: پیش بینی ایستگاه راه آهن سراسری، احداث نمایشگاه بین المللی، مجتمع ورزشی در محدوده پرند و مجاورت با شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از مزایای این شهرجدید است. وی ایجاد بزرگترین مجموعه تفریحی رفاهی و اقامتی خاورمیانه ، همچنین منطقه ویژه اقتصادی مصوب، شهرک مبل را از دیگر امتیازات این شهر برشمرد.

** مساجد پایگاه اصلی در شهرجدید پرند

صابونی گفت: همزمان با پیشرفت و تکمیل واحد های مسکونی طرح مهر این شهر در جهت پاسخگویی به سایر نیازهای مردم تجهیز می شود و مساجد از پایگاه های اصلی حضور مردم خداجوی این شهر محسوب می شوند. وی از جانمایی و طراحی 14 باب مسجد در اراضی مسکن مهر در فازهای چهار و پنج خبرداد و گفت: تاکنون چهار مسجد در این شهر احداث شده است. به گفته صابونی، اکنون شهرجدید پرند از بزرگترین مسجد در سطح 18 شهر جدید کشور برخوردار است که پیش بینی می شود در آبان ماه امسال در فضایی به مساحت هشت هزار و 600 متر مربع که با احتساب فضاهای جانبی به رقم 10 هزار متر مربع می رسد.

** اولین شهرجدید دارای آرامستان

صابونی با بیان اینکه در فضایی به وسعت 60 هکتار شهرجدید پرند به عنوان نخستین شهر برخوردار از آرامستان معرفی شد. وی افزود: آرامستان با ظرفیت بالغ بر 59 هزار قبر پیش بینی شده و محل مربوطه مطابق موازین شرعی در نظر گرفته شده و دارای دو غسالخانه مردانه و زنانه هریک به وسعت 250 متر مربع خواهد بود. شهرجدید پرند واقع در 40 کیلومتری جنوب غرب تهران در محور تهران ساوه واقع شده و آخرین بررسی ها و امکان سنجی ها حکایت از آن دارد که این شهر ظرفیت اسکان 700 هزار نفر را خواهد داشت.

منبع : شاسا




:: برچسب‌ها: شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , شهر جديد پرند , مسکن مهر پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1136
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 31 مرداد 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');