مسکن مهر پرند . اخطار به پیش‌خریداران مسکن‌مهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وزارتخانه با تعیین اولتیماتوم 10 روزه به کسانی که واحدهای مسکونی‌مهر را پیش‌خرید کرده‌اند اما هنوز مبالغ نقدی در تعهدشان را پرداخت نکرده‌اند، دستور حذف و جایگزینی بدهکاران با متقاضیان جدید را برای مسوولان ثبت‌نام صادر کرده‌ است. صدور بخشنامه «حذف‌آنی» پیش‌خریداران بدهکار در مسکن‌مهر، در پی توقف عملیات ساخت تعداد قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی‌مهر توسط انبوه‌سازان بزرگ، انجام شده است.

دولت در قراردادی که با همه سازنده‌های مسکن‌مهر امضا کرده متعهد شده در پایان مرحله سفت‌کاری، متقاضی دست‌به‌نقد به آنها معرفی کند تا انبوه‌ساز با تامین‌مالی از محل آورده‌ پیش‌خریداران، بتواند کار تکمیل و واگذاری واحدها را به سرانجام برساند، اما این پروسه در پایتخت‌ مسکن‌مهر –شهر جدید پرند- و به تبع آن در برخی دیگر از شهرهای کشور به دلیل خودداری پیش‌خریداران در پرداخت آورده‌نقدی، دچار اختلال شده و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی را به همراه داشته است. پروژه‌های متوقف شده باید ماه‌ها پیش به بهره‌برداری می‌رسید و آمار افتتا‌ح‌های دولت در مسکن‌مهر را افزایش می‌داد اما بی‌تفاوتی پیش‌خریداران از یک‌سو و نبود خدمات زیربنایی از سوی دیگر باعث شده دولت در ماه‌های پایانی عمر کاری خود مجبور شود یکسری تصمیمات برشی اتخاذ کند.

مدیر عامل شهر جدید پرند گفت: 35 هزار نفر از کسانی که طی یکی دو سال اخیر در پرند برای دریافت واحدهای مسکونی‌مهر ثبت‌نام کرده‌اند و واجدشرایط هم شناخته‌ شده‌اند تاکنون برای پرداخت آورده نقدی و اخذ برگه پیش‌خرید مراجعه نکرده‌اند. سعید صابونی افزود: این افراد از نظر خودشان صاحب مسکن‌مهر شده‌اند اما از نظر دولت و طبق قرارداد اولیه ثبت‌نام، تا زمانی که مبالغ تعیین‌شده برای واحدها را پرداخت نکنند، پیش‌خریدار محسوب نخواهند شد. وی تصریح کرد: از آنجا که در پرند تعدادی از انبوه‌سازان لنگ دریافت آورده نقدی متقاضیان هستند و با توجه به افزایش قیمت مصالح، تاخیر در پرداخت پول به سازنده‌ها تبعات هزینه‌ای خواهد داشت، مقرر شده است با تعیین مهلت حداکثر 10 روزه برای این 35 هزار نفر، بدهی این افراد وصول شود در غیر اینصورت با ثبت‌نام جدید از متقاضیان در نوبت، افراد جدید جایگزین بدهکاران می‌شوند.

صابونی مبالغ تعیین شده بابت پرداخت نقدی متقاضیان مسکن‌مهر را بین 8 تا 15 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: خط‌قرمز دولت در واگذاری واحدهای مسکونی‌مهر، رعایت مفاد قرارداد پیش‌فروش از سوی متقاضیان و پرداخت بدون تاخیر آورده‌نقدی است در غیراین‌صورت بعد از ارسال 3 پیامک اخطار به بدهکاران، اسامی آنها از لیست واگذاری حذف می‌شود.

منبع : شاسا




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 967
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 15 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');