مسکن مهر پرند . آغاز ثبت نام مسکن مهر شهر جدید پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر پرند از مراجعه بیش از یک هزار نفر برای ثبت نام مسکن مهر از صبح امروز چهارشنبه خبر داد و گفت: ثبت نام برای 10 هزار واحد مسکن مهر انجام می‌گیرد و پس از آن ثبت نام مسکن مهر در پرند پایان می یابد.

محمود قلعه نویی با اشاره به ازدحام متقاضیان برای ثبت نام مسکن مهر، گفت: از صبح امروز تاکنون بیش از یک هزار نفر برای ثبت نام به شرکت عمران پرند مراجعه کردند که برای امروز فقط 300 نفر از آنها پذیرش خواهند شد. عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند با بیان اینکه باقی متقاضیان برای روزهای آینده باید به شرکت عمران پرند مراجعه کنند، بیان کرد: هر روز 300 متقاضی پذیرش می شوند که باید مدارک آنها تکمیل شده باشد و در صورتی که مدارک کامل نباشد پذیرشی انجام نخواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای 10 هزار واحد انجام می گیرد، افزود: ثبت نام برای این تعداد واحد انجام می شود و پس از پایان این واحدها، ثبت نام مسکن مهر در پرند متوقف خواهد شد. قلعه نویی تصریح کرد: آورده متقاضی برای خرید این واحدها در مجموع 15 میلیون تومان است که پس از بررسی پرونده و اعلام شماره حساب باید 10 میلیون تومان از این مبلغ به حساب شرکت عمران پرند واریز شود.

عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند با تاکید بر شرط 5 سال سابقه سکونت در تهران، اظهار داشت: در صورتیکه هر یک از متقاضیان این مدرک را ارایه نکنند و یا اینکه مدارک آنها ناقص باشد، پرونده آنها رد می شود بنابراین باید قبل از مراجعه مدارک سابقه سکونت خود را آماده کنند. وی افزود: پس از دریافت پرونده متقاضی، از سازمان ثبت،استعلام می شود و پس از بررسی صحت اطلاعات، شماره حساب برای واریز آورده به متقاضیان اعلام خواهد شد.

منبع : شاسا




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 978
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 15 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');