مدیرعامل جدید شهر پرند معرفی شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






با توانمندي مديرعامل جديد پرند مسكن مهر با موفقيت ادامه خواهد يافت

مهندس صابوني با تشكر از حضور مدعوين به اين مراسم از جمله حضور مديران شهرستان هاي رباط كريم ،گلستان ، نماينده مردم رباطكريم بهارستان و پرند در مجلس و تمامي كساني كه در آباداني شهر پرند در كنار وي بوده اند ، گفت: قطعا در شكل گيري ابتدايي شهر پرند مديران سابق و دست اندركاران در وزارت راه و شهرسازي نيز نقش آفريني بسزايي داشتند و جا دارد از پوشش مناسب وبه موقع اصحاب رسانه و خبرنگاران و تمامي خبرگزاري ها كه در شناساندن شهر پرند به عنوان يك شهر فراملي تلاش نموده اند، تشكر و قدرداني نمايم.

وي ضمن تبريك به مهندس چاغروندي به عنوان مديرعامل جديد پرند اظهار داشت: با سابقه درخشاني كه از مهندس چاغروندي سراغ دارم قطعاو يقينا توانمندي وي تاثير بسزايي درپيشبرد مسكن مهر اين شهر خواهد داشت و پرچم مسكن مهر در اين شهر همچنان به اهتزاز در خواهد آمد

مهندس صابوني با ارائه گزارشي از روند ساخت وساز پرو‍ژه مسكن مهر در شهر پرند بيان داشت: پرند به عنوان بزرگترين كارگاه ساختماني كشور است كه بيش از 95 هزار واحد مسكن مهر در اين شهر در مدت 3 سال درحال ساخت است كه پيش از اين تنها 10 هزار واحد در فاز صفر و يك و دو شهر پرندساخته شده بود.

وي همچنين با ارائه گزارشي مبني بر تحويل واحدهاي مسكن مهر ادامه داد: 2 هزار واحد در خرداد سال 90 و 10 هزار واحد در سال91 با حضور رئيس محترم جمهور افتتاح و در  8هزار واحد آماده شده  مردم را مستقر نموده ايم و حدود 20 هزار واحد آماده شده منتظر تاسيسات زير بنايي مي باشد.

مدير عامل سابق شهرپرند همچنين آماري از طراحهاي عمراني آماده شده و در حال ساخت و ساز اين شهر ارائه نمود و گفت: طراحي واجراي ورودي و خروجي هاي 7 مسير به طول بيش از 6 كيلومتر با اعتباري بالغ بر 6ميليارد تومان ، عمليات اجرايي مترو  بيشاز 18 ميليارد تومان ، ساخت 14 مدرسه و 14 مسجد در اراضي مسكن مهر و ديگر اقدامات در حال طراحي و اجرا از جمله تجاري هاي واحدهاي مسكن مهر و خدمات رفاهي و درماني اين شهر در كنار ساخت و سازهاي مسكن مهر از طراح هاي عمراني اين شهر به حساب ميآيد.

مهندس چاغروني مدير عامل جديد شهر پرند باقدرداني از زحمات مديرعامل سابق شهر پرند و همه كساني كه در آباداني شهر پرند بهعنوان شهري زيبا و با حجم ساخت و ساز بالا نقفش آفريني داشتند، بيان داشت: اميدوارمبنده مانعي براي ادامه كار نباشم و خداوند مرا در اين امر خطير ياري گر باشد.

وي با بيان اينكه در تمام سال هاي پس از انقلاب اسلامي، در تمام استان هاي كشور به طور متوسط 2 هزار واحد ساختمان ساخته شده است گفت: طي چند سال اخير هر جا از كشور عزيزمان كه پا مي گذاريم نمود عيني از توليدمسكن در بخش مسكن مهر را مشاهده مي كنيم و اين بدان معناست كه تلاش وافر در مجموعه دولت از جمله بدنه وزارتخانه صورت گرفته است.

ضرورت توليد مسكن بر هيچكس پوشيده نيست

مدير عامل شهر پرند به عنوان يك شهروند ايراني از اين كار عظيم قدرداني نمود و گفت: مسكن مهر نياز جامعه امروز ما است و ضرورت توليد مسكن بر هيچكس پوشيده نيست چرا كه ايجاد مسكن در بخش هاي مختلف مي تواند كمك حال يك كشور، دولت و ملت باشد .

وي ايجاد مسكن را زمينه اي فراهم شده براي اشتغال و چرخه اقتصاد دانست و گفت: سرپناه يكي از مهمترين بخش هايي است كه بشر درهمه دوران بدان نياز داشته و براي فراهم نمودن آن تلاش مي كند بنابراين خرسندم كه خداوند اين امر مهم را به بنده واگذار نموده است.

مهندس چاغروندي در پايان با اشاره به تغييرمديريت ها در بدنه دولت اظهار داشت: كساني كه در ابتدا و انتها واقع مي شوند دليل به برتري يك نفر و ضعف ديگري نيست بلكه اعتقاد دارم مسكن مهر مانند دو امداد ميماند يك نفر چوبي را تا يك نقطه آورده  ونفر بعدي بايد آن را به سرمنزل برساند.

در اين مراسم نماينده اي از پيمانكاران و انبوه سازان از تلاش بي شائبه مهندس صابوني در ساخت و ساز پروژه مسكن مهر و آباداني شهرپرند و همكاري صميمانه و مدبرانه با سازندگان مسكن مهر تشكر و قدرداني نمود همچنين حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان رباط كريم با خير مقدم به آقاي چاغروندي وتشكر از زحمات مديريت مهندس صابوني گفت: صابوني زمان را خسته كرده بود و خود وهمكارانش با تلاش هاي شبانه روزي مشكل مسكن مهر مردم را مرتفع مي نمود.

وي همچنين از وزير كه گاه و بيگاه، وقت و بي وقت به مسكن مهرپرند سركشي مي نمود ، تشكركرد و گفت: از تمام كساني كه در پديد آوردن اين معجزه انقلاب نقش داشتند بايد تشكر و قدرداني نمود چرا كه تا چند سال قبل وضعيت مسكن مهر آنقدر بحراني بود كه داشت به يك بحران جدي در كشور تبديل مي شد كه خوشبختانه به همت دولتمردان و با حركت اين امر عظيم هم اكنون مسكن در وضعيت آرامي  قرار گرفته است.

امام جمعه شهر رباط كريم در خاتمه يادآور شد:امروزه خدمت گذاري بالاترين افتخار است  هركسي بخواهد رييس باشد بايد خادم باشد و بايد بدانيم هر كسي بيشتر براي مردم كاركند مردم بيشتر او را دوست خواهند داشت ؛ هر آمدني رفتني دارد تنها نام نيك است كه به جا مي ماند.

منبع:روابط عمومي شركت عمران شهر جديد پرند




:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 814
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 30 آبان 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');