تامین پارکینگ برای واحد های ساخته شده مسکن مهر شهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند روز یکشنبه مورخ 27 فروردین ماه جلسه ای با حضور انبوه سازان و مدیرعامل و معاونین شرکت عمران شهر جدید پرند در سالن ورزشی هسا 1 برگزار گردید.

مهندس صابونی با حضور در این جلسه ضمن خیر مقدم به تمامی انبوه سازان و تبریک سال جدید و گرامی داشت سال تولید ملی به حمایت از کار و سرمایه ملی از انبوه سازان در خواست کرد تا برنامه زمانبدی برای تحویل واحدهای خود را هر چه سریعتر اعلام نمایند.

گفتنی است انبوه سازان در سال گذشته برنامه زمانبدی خود را ارائه داده اما با توجه به الزام مبنی بر اتمام تمامی واحدهای مسکن مهر در سال جاری مقرر شد ضمن بررسی وضعیت موجود و مطابقت با برنامه قبلی، مجددا برنامه زمانبدی خود را برای ماه های تیر، شهرویور، آذر و اسفند به شرکت عمران شهر پرند اعلام کنند.

در این نشست با توجه به دستور اکید مقام عالی وزارت مبنی بر تامین و طراحی پارکینگ برای تمامی واحد های ساخته شده تعیین شد مشاورین طراح 1200 هکتاری طرح مسکن مهر واقع در طرح توسعه، حداکثر تا 10 روز آینده طرح مورد نظر را به انبوه سازان ارائه دهند و متعاقب آن انبوه سازان اقدام به طراحی و حصارکشی برای جانمایی پارکینگ های واحد های خود داشته باشند.

بر اساس این نشست مقرر شد تمامی واحدهای ساخته شده توسط انبوه سازان بر طبق برنامه زمانبدی اعلام شده توسط آنان به مردم پیش فروش شود همچنین به انبوه سازان اعلام شد تا برای گرفتن پایانکار خود به واحد معماری و شهرسازی شرکت عمران شهر پرند مراجعه کنند.

 

منبع:روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند




:: بازدید از این مطلب : 903
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 29 فروردين 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');