آخرین مهلت به تعاونی ها جهت اتمام ساخت واحدهای مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند هفته گذشته جلسه ای با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت عمران شهر پرند همچنین اعضای تعاونی های جانمایی شده در سالن ورزشی هسا1 واقع در شهر جدید پرند برگزار شد؛ در این جلسه که به منظور آخرین مهلت به تعاونی های جانمایی شده نسبت به تکمیل ساخت پروژه های خود تشکیل شد، مقرر گردید تا تمامی تعاونی های فوق طبق برنامه زمانبندی ارائه شده تمامی واحدهای ساخته شده مسکن مهر را به اعضا خود واگذار نمایند.

مهندس صابونی با حضور در این جلسه و با بیان اینکه همه روزه واحدهای در حال ساخت تعاونی ها، توسط ناظرین شرکت عمران شهر پرند بازدید و نظارت می شود، گفت: هدف ما پایان بخشیدن به ساخت واحدهای مسکن مهر توسط تعاونی ها که برنامه زمانبندی آن در دو نوبت تیر و شهریور ماه می باشد که به آنان اعلام شده است،

وی با بیان اینکه زمین های اراضی مسکن مهر از سال 1387 در اختیار برخی از تعاونی ها قرار گرفت ، تصریح کرد: تعاونی ها می بایست طبق برنامه زمانبندی شده واحدهای خود را تا پایان سال 90 تکمیل و تحویل متقاضیان قرار می دادند اما این امر میسر نشد.

مهندس صابونی افزود: در صورتی که تعاونی های کم کار ظرف مدت دو هفته از این جلسه پروژه خود را فعال نکنند از سوی دیگر پیشرفت فیزیکی آنها کمتر از 70 درصد باشد قرارداد آنها لغو و ادامه ساخت پروژه بر اساس تفاهم نامه سه جانبه به انبوه ساز واجد الشرایط  واگذار می شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر پرند ادامه داد: طولانی شدن ساخت پروژه ها یا واحدهای مسکن مهر توسط تعاونی های فوق موجب افزایش سود مشارکتی ساخت گردیده است که این هزینه ها در صورت تعلل تعاونی ها بر عهده اعضاء آنان قرار می گیرد البته شرکت عمران شهر پرند تلاش دارد تا از طریق اداره کل تعاون و رفاه امور اجتماعی و شهرهای جدید در خصوص رفع این موضوع اقدام نماید.

 

منبع: روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند




:: بازدید از این مطلب : 959
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');