متقاضیان مسکن مهر نگران نباشند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






متقاضیان مسکن مهر نگران نباشند
 
160821 -۲۵ مرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند با اشاره به در حال ساخت بودن ۹۵ هزار واحد مسکن مهر در این شهر، گفت: متقاضیان این طرح نگران اتمام اعتبارات تسهیلات مسکن مهر نباشند، چراکه این موضوع مربوط به پروژه‌های کنونی پرند نمی‌شود.

حبیب‌الله چاغروندی افزود: با توجه به این که از قبل برای تامین تسهیلات پروژه‌های مسکن مهر پرند تصمیم لازم گرفته شده است، بنابراین مشکلی در این زمینه نداریم. اتمام اعتبارات شامل پروژه‌های جدیدی است که هنوز آغاز نشده است، به عبارتی دیگر با این تفاسیر پروژه‌ جدیدی انعقاد قرارداد نمی‌شود.

وی با اشاره به مصوبه افزایش 5 میلیون تومانی تسهیلات مسکن مهر در پایان عمر دولت دهم، تصریح کرد: بر این اساس تسهیلات مسکن مهر برخی از پروژه‌ها از20 به 25 میلیون تومان یا از 25 میلیون به 30 میلیون تومان افزایش می‌یابد که امیدوارم این موضوع شامل حال این پروژه‌ها نشود.

وی با اشاره به بعید می‌دانم این موضوع شامل حال این پروژه‌ها باشد و مربوط به پروژه‌های جدید است، گفت: در برنامه شرکت عمران پروژه‌های جدید را داشتیم، اما این مسئله بستگی به سیاست‌های دولت جدید دارد و باید ببینیم دولت در این زمینه چه تصمیمی می‌گیرد و آیا خط اعتباری ویژه را به این طرح اختصاص می‌دهد یا خیر.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند در پاسخ به این پرسش که با وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در این زمینه جلسه‌ای داشته اید، گفت: خیر تاکنون جلسه با آخوندی نداشته‌ایم. در مجموع باید دید دولت یازدهم و وزارتخانه جدید مسکن مهر را به شیوه کنونی ادامه می‌دهد یا تغییرات ساختاری در آن اعمال می‌کند.

چاغروندی در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش 5 میلیون تومانی تسهیلات مسکن مهر عملیاتی شده است، اظهار کرد: در آخرین جلسه هیات دولت دهم مصوبه افزایش 5 میلیون تومانی تسهیلات مسکن مهر به بانک مرکزی ابلاغ شد و شامل بخشی از پروژه‌های پرند می‌شود که البته نمی‌دانم که این مصوبه عملیاتی می‌شود یا خیر.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهرپرند، قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،قیمت زمین،تجاری در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 28 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');