شرط جدید تحویل مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






شرط جدید تحویل مسکن مهر پرند
 
160261 -۱۴ مرداد ۱۳۹۲
پیش‌خریداران واحدهای مسکن مهر پرند که مقرر شده تا پایان مهر ماه واحدهای خود را تحویل بگیرند باید قبل از تحویل واحدها 30 درصد آورده مشخص شده در قرارداد پیش‌فروش را برای تسریع در تحویل، واریز کنند.

حبیب‌الله چاغروندی اظهار کرد: براساس برنامه زمان‌بندی شده تحویل واحدهای مسکن مهر پرند مقرر شد از سی‌ام مهر ماه حدود 11 هزار واحد مسکن مهر در این شهر براساس آورده متقاضیان واگذار شود.

وی با اشاره به افزایش 13 درصدی قیمت واحدهای مسکن مهر پرند در سال گذشته گفت: افزایش قیمت‌ واحدهای مسکن مهر پرند در پروژه‌های مختلف از دو تا پنج میلیون تومان بود که امیدواریم از طریق افزایش تسهیلات مبلغ وام مسکن مهر تامین شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان این‌که متقاضیان باید هنگام تحویل واحدشان کل آورده خود را پرداخت کنند، اظهار کرد: هزینه افزوده شده برای هر واحد با اختصاص وام یا از طریق پرداختی خود متقاضی دریافت می‌شود.

به گفته چاغروندی با توجه به نهایی شدن قیمت واحدهای پیش‌فروش شده و برنامه زمان‌بندی تحویل مسکن مهر پرند، شرکت‌های خدمات‌رسان نیز باید خدمات خود را تا زمان تحویل واحدها تکمیل کنند. وی تاکید کرد:‌ پیش‌خریداران واحدهای مسکن مهر پرند باید نسبت به واریز 30 درصد باقیمانده حساب خود اقدام کنند.

در شهر جدید پرند قرار است 95 هزار واحد مسکن مهر ساخته شود که تاکنون حدود 11 هزار واحد ساخته و به متقاضیان واگذار شده که طبق وعده وزیر راه و شهرسازی باید واحدهای باقیمانده تا پایان سال واگذار شوند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهرپرند، قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،قیمت زمین،تجاری در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 941
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 28 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');