زمان افتتاح مترو تهران پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






زمان افتتاح مترو تهران پرند
 
160147 -۱۲ مرداد ۱۳۹۲
عملیات احداث خط متروی تهران پرند از سال 89 آغاز شده و از ابتدای سال 91 اجرا و تکمیل عملیات زیرسازی، روسازی، ساخت تقاطع‌ها و ایستگاه‌های پنج‌گانه در حال انجام است که طبق وعده مسئولان تا پایان سال افتتاح می‌شود.

 رییس‌جمهور در آخرین روز ریاست‌جمهوری خود از مترو تهران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شهر جدید پرند بازدید کرد. متروی تهران - پرند با همکاری وزارت راه و شهرسازی و شرکت متروی تهران حد فاصل ایستگاه شاهد در جوار بهشت زهرا(س)، خط یک متروی تهران را به خط در حال احداث شهر جدید پرند متصل می‌کند.

طول این مسیر که به منظور تأمین دسترسی و اتصال شبکه متروی تهران به نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، شهر واوان، فرودگاه امام خمینی(ره) و شهر جدید پرند متصل می‌شود 50.3 کیلومتر است.

عملیات احداث این خط که از سال 89 آغاز شده از ابتدای سال 91 اجرا و تکمیل عملیات زیرسازی، روسازی، ساخت تقاطع‌ها و ایستگاه‌های پنج‌گانه آن به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء واگذار شد.

این خط مترو فاصله شهر جدید پرند تا نقطه اتصال شبکه متروی تهران را به طول 50.3 کیلومتر در مدت زمان 38 دقیقه طی می‌کند و تاکنون حدود 62.5 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. رییس جمهور در این بازدید وارد شهر پرند نشد و تنها از مترو این شهر بازدید کرد.

پیش‌تر مشاور وزیر راه و شهرسازی از اتمام پرونده مسکن مهر پرند تا آذر ماه و بهره‌برداری از متروی پرند تا پایان سال به ایسنا خبرداده بود و گفته بود: تاکنون 20 هزار واحد از 95 هزار واحد مسکن مهر پرند افتتاح شده است. همچنین با توجه به برنامه این شهر باید ماهانه 10 هزار واحد مسکونی مهر به متقاضیان تحویل داده شود.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند،مسکن مهرپرند، قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،قیمت زمین،تجاری در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1716
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 28 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');