زمان واگذاری مسکن مهر هسا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از اتمام ساخت ۲۳ هزار واحد مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: واگذاری واحدهای مسکن مهر پروژه هسا از بهمن‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.

 

باران هاسم‌زهی افزود: بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده که هسا به شرکت عمران پرند ارائه کرده است، واگذاری پروژه‌ها از اواخر بهمن‌ماه سال جاری آغاز می‌شود. وی تصریح کرد: امیدواریم این شرکت نیز مانند سایر سازندگان به تعهدات خود در خصوص پروژه‌های مسکن مهر عمل کند.

هاشم‌زهی با اشاره به این‌که هم‌اکنون 73 هزار مسکن مهر پرند در دست ساخت است، گفت:‌ تاکنون 21 هزار و 940 واحد متعلق به پروژه‌های تعاونی‌ مسکن و خودمالکی تحویل متقاضیان شده است. از این تعداد 16 هزار و 400 واحد مربوط به تعاونی‌های مسکن و پنج هزار و 540 واحد مربوط به پروژه‌های خودمالکی است.

وی تصریح کرد: مابقی پروژه‌ها یعنی 73 هزار و 660 واحد در قالب تفاهمنامه‌های سه جانبه است که ساخت حدود 23 هزار واحد به اتمام رسیده و مردم دفترچه قسط 18 هزار واحد را دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان این‌که پنج هزار واحد مسکن با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی آماده واگذاری به متقاضیان است، گفت: متقاضیان باید برای تحویل این واحدها از سازندگان، نسبت به دریافت دفترچه اقساط اقدام کنند.

منبع:shasa.ir





:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهرپرند , شهرجدیدپرند ,
:: بازدید از این مطلب : 806
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : جمعه 6 تير 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');