تاخیر 7 ساله یک تعاونی مسکن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






پروژه مسکن 1100 واحدی در شهر پرند با گذشت 9 سال از آغاز ساخت هنوز به پیش خریداران تحویل داده نشده و از دوسال پیش تاکنون، ساخت و ساز در این پروژه به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

 

 پروژه 1100 واحدی شهر جدید پرند در فاز 3 که از سال 84 ثبت نام از متقاضیان را آغاز کرده است، هنوز با گذشت 9 سال به نتیجه نرسیده است و مدیران تعاونی حاضر به تکمیل و تحویل واحدها به متقاضیان نیستند.

براین اساس، در سال 84 مدیران این تعاونی که از مسئولان شرکت فرودگاه های کشور هستند، طی فراخوانی از متقاضیان مسکن دعوت می کنند تا در این پروژه ثبت نام کنند که 200 نفر از کارکنان دو سازمان دولتی هم جزو این ثبت نام کنندگان هستند که به اعتماد لوگوی این سازمان ها در این پروژه ثبت نام کردند.

مطابق با قراردادی که با اعضا نوشته شده این واحدها باید در سال 86 به متقاضیان تحویل داده می‌شد اما با گذشت این سال‌ها، مدیران واحدها را به اعضا تحویل نمی‌دهند و در دوسال گذشته اقدامات عمرانی خود را در این پروژه به حالت نیمه تعطیل درآورده‌اند.

در این بین، برخی از بلوک‌ها پیمانکار خود را تغییر دادند و توانستند واحدها را با سرعت بیشتری به اتمام برسانند اما حدود 960 واحد هنوز بلاتکلیف است و مدیران تعاونی حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیستند.

پروژه از دوسال پیش نیمه تعطیل است

یکی از اعضای این تعاونی با اعلام اینکه در طی این سال‌ها حدود 21 میلیون تومان پرداخت کرده‌ام اما واحدها را به اتمام نمی‌رسانند، گفت: مدیران تعاونی به ما می‌گویند که بانک مسکن، وام به ما نمی‌دهد تا واحدها را تکمیل کنیم و الان پول کافی برای ساخت نداریم.

وی افزود: قرار بوده این واحدها در سال 86 تحویل اعضا شود بنابراین اینکه قیمت‌ها افزایش پیدا کرده نمی‌تواند بهانه‌ای برای مدیران این تعاونی باشد زیرا باید در موعد مقرر که قبل از گرانی‌ها بود واحدها را به ما تحویل می‌دادند.

این متقاضی ادامه داد: در ابتدا به ما اعلام کردند که بانک مسکن قرار است وام 10 میلیون تومانی به هریک از واحدها بپردازند اما الان می‌گویند می‌خواهیم وام 25 میلیون تومانی بگیریم در حالیکه هیچکدام از این وام‌ها را تا الان نگرفتند.

براساس این گزارش، این پروژه که از دوسال پیش، بصورت نیمه تعطیل درآمده، هنوز در مراحل تاسیساتی و نازک کاری است در حالیکه قیمت‌ها در دو سال گذشته با تغییرات زیادی مواجه شده که این می‌تواند در نهایت بازهم به ضرر ثبت نام کنندگان واحدها باشد.

مطابق با گفته های اعضا، با وجود پیگیری هایی که از سازمان های مربوطه به عمل آمده است آنها اعلام می کنند که استفاده از لوگوی آنها در قرارداد کاری غیرقانونی بوده است زیرا در این خصوص با این سازمان ها هماهنگی نشده بود و تنها مدیران این تعاونی از کارکنان این سازمان بوده‌اند.

در واقع به نظر می رسد که تاخیر 7 ساله مدیران تعاونی در تحویل واحدها موجب شده که از پیش خریداران هزینه های بیشتری دریافت شود و آنها هزینه های این تاخیر را پرداخته اند ضمن آنکه در حال حاضر هم افزایش قیمت ها در مصالح ساختمانی بازهم گریبانگیر پیش خریداران می شود در حالیکه هنوز زمان تحویل واحدهایشان هم مشخص نیست.

منبع: shasa.ir





:: موضوعات مرتبط: آخرین قیمتها , درباره شهر جدید پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهرپرند , شهرجدیدپرند ,
:: بازدید از این مطلب : 994
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : جمعه 6 تير 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');