افتتاح مترو فرودگاه امام(ره) پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه روند احداث خط مترو تهران - فرودگاه امام(ره) - پرند متوقف نشده است، گفت: در صورت تامین اعتبارات لازم این خط تا پایان سال تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

هابیل درویش اظهار کرد: از اعتبارات سال گذشته برای احداث این خط 20 میلیارد تومان دریافت کردیم اما امسال اعتباری برای این خط پرداخت نشده که در صورت تامین اعتبارات لازم می توانیم هرچه سریعتر خط را تکمیل و آماده بهره برداری کنیم.

وی افزود: پرو‍ژه مترو تهران - فرودگاه امام (ره) - پرند تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مشکلی برای ادامه عملیات عمرانی جز تامین اعتبارات مورد نیاز وجود ندارد.

درویش تصریح کرد: خط مترو تهران - پرند یکی از خطوط حومه ای مهم مترو پایتخت محسوب می شود که با عبور از فرودگاه امام خمینی(ره) می تواند به یکی از خطوط پرمسافر مترو نیز تبدیل شود و دسترسی آسان شهروندان و مسافران را به فرودگاه فراهم سازد.

وی خاطر نشان کرد: خط مترو حومه ای تهران - ورامین نیز در دست اجرا قرار دارد که امید است اعتبارات مورد نیاز این خط نیز در سال جاری به طور کامل پرداخت شود تا روند احداث این خط نیز با سرعت صورت پذیرد.

منبع : shasa.ir





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهرپرند , شهرجدیدپرند ,
:: بازدید از این مطلب : 969
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : جمعه 6 تير 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');