جریمه سازندگان کم‌کار مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه متقاضیان سهم آورده خود را به خوبی واریز کرده‌اند، گفت: سازنده‌های مسکن مهر در این شهر از برنامه عقب هستند و در الحاقیه جدید افزایش قیمت، میزان جریمه سازندگان مسکن نیز مشخص شد.

 

باران هاشم‌زهی در پاسخ به این سئوال که آیا با سازندگان مسکن مهر بر سر قیمت نهایی ساخت به تفاهم رسیده‌اید، گفت: باید بگویم که تمام سازندگان مسکن مهر برنامه اجرایی داده‌اند و قیمت ها تفاهم شده است.

وی ادامه داد: مردم اعتماد کرده‌اند و آورده خود را واریز کرده‌اند و در حال حاضر می‌توان گفت که سازنده‌ها الان عقب هستند و در الحاقیه جدید افزایش قیمت مسکن مهر، میزان جریمه این سازندگان مسکن نیز مشخص شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از روابط عمومی شهر جدید پرند، باران هاشم زهی با اشاره به اینکه پیمانکاران ساختمان‌های نیمه‌تمام مسکن‌مهر هیچ عذر و بهانه‌ای برای تاخیر در تکمیل پروژه‌ها ندارند و با تک‌تک سازنده‌ها، برسر قیمت نهایی ساخت تفاهم شده است، اعلام کرد: با تدابیر تازه‌ای که در شرکت عمران پرند اتخاذ شده، تعدادی تیم‌ نظارتی برای نظارت بر عملکرد پیمانکاران تشکیل شده است که این تیم‌ها در شیفت‌های مختلف در طول روزهای کاری هفته، از کارگاه پروژه‌ها بازدید می‌کنند.

وی افزود: تیم‌های نظارتی شرکت عمران، در پایان وقت اداری هر روز، گزارش بازدید خود را به معاونت فنی‌_مهندسی و همچنین بخش مسکن‌مهر شرکت عمران پرند ارایه می‌کنند و در صورتی که وقفه، تعطیلی کارگاه، کم‌کاری یا هر نقص و ایرادی در کار پیمانکاران مشاهده شود، علت موضوع از طریق مدیر پروژه پیگیری می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به اظهارات اخیر قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی در امور مسکن‌مهر که اعلام کرده بود تاخیر و کم‌کاری عمدی پیمانکاران مسکن‌مهر طبق قرارداد مشمول جریمه خواهد شد، افزود: در صورتی که تیم‌های نظارتی در پرند به این تشخیص برسند که برخی پیمانکاران به رغم تعدیل قیمت تمام‌شده، همچنان از تکمیل پروژه‌ها خودداری می‌کنند، حتماً در اعمال جریمه‌ نقدی و در نهایت خلع‌ید آنها اقدام خواهیم کرد.

هاشم زهی با اشاره به اینکه در تفاهم صورت گرفته با پیمانکاران مسکن‌مهر هیچ‌گونه زیاده‌خواهی یا مواردی فراتر از متن تفاهم‌نامه‌های سه‌جانبه مصوب وزارت راه‌ و شهرسازی از طرف سازنده‌ها مطرح نشد و شرکت عمران پرند نیز صرفاً در چارچوب مصوبات وزارتخانه اقدام به مذاکره کرد، افزود: قیمت تما‌م‌شده این واحدها نیز طبق دستورالعمل اخیر وزارت راه‌‌ و شهرسازی محاسبه و تعدیل می‌شود.

هاشم‌زهی درباره میزان تاخیر پیمانکاران در تحویل واحدها نیز گفت: هنگام تکمیل و تحویل واحدها، این تاخیرها محاسبه و مجاز یا غیرمجاز بودن آنها و همچنین جرایم احتمالی را منظور خواهیم کرد.

منبع: shasa.ir





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهرپرند , شهرجدیدپرند ,
:: بازدید از این مطلب : 723
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : جمعه 6 تير 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');