پیش‌بینی تقاضای خرید زمین مسکن مهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیرکل حقوقی و املاک عمران شهرهای جدید با پیش‌بینی حدود ۸۰ هزار متقاضی برای خرید زمین مسکن مهر ۹۹ ساله در شهرهای جدید،گفت:امکان پرداخت اقساط هزینه زمین مسکن مهر ۹۹ ساله را برای متقاضیان فراهم کرده‌ایم.

 

مهدی هدایت با اشاره به دستورالعمل واگذاری و فروش عرصه واحدهای 99 ساله مسکن‌ مهر، اظهار کرد: در دولت قبل برای این‌که قیمت زمین را از معادلات مسکن حذف کنند فقط اعیان مسکن مهر را به متقاضیان واگذار کردند که بر این اساس در طرح مسکن مهر متقاضیان باید اجاره عرصه واحدها را به مدت 99 سال پرداخت کنند.

وی در عین حال افزود: البته با توجه به این‌که برخی از متقاضیان می‌توانند هزینه‌ها زمین را پرداخت کنند، به دنبال این بودیم تا بتوانیم مقدمات واگذاری زمین به متقاضیان را فراهم کنیم. یکی از دلایل این کار تامین منابع مالی برای ساخت زیرساخت‌ها و روبناهای مسکن مهر بود که سرانجام دستورالعمل واگذاری و فروش عرصه واحدهای 99 ساله مسکن‌ مهر پس از تصویب هیات مدیریه شرکت عمران شهرهای جدید ایران به تایید وزیر راه و شهرسازی نیز رسید.

مدیرکل حقوقی و املاک شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که تبدیل مسکن مهر 99 ساله به مسکن ملکی (خرید زمین توسط متقاضیان) اختیاری است، گفت: البته شرط فروش زمین مسکن مهر 99 ساله به متقاضیان این است که مثلا در یک بلوک 10 واحدی همه متقاضیان درخواست خرید زمین را داشته باشند.

هدایت با بیان این‌که صدور سند به نام متقاضیان حداکثر در یک بازه شش ماهه انجام می‌شود، گفت: معتقدیم این اقدام یک بازی برد-برد بوده که هم به نفع مردم است و هم این‌که به این ترتیب دولت می‌تواند منابع مالی مورد نیاز برای احداق زیرساخت‌ها و ربناهای پروژه‌های مسکن مهر را تامین کند.

وی با بیان این‌که قیمت زمین مسکن مهر 99 ساله توسط کارشناسان رسمی دادگستری تعیین می‌شود، افزود: این امکان را فراهم کرده‌ایم که متقاضیان بتوانند قیمت زمین مسکن مهر را به صورت اقساط 24 ماهه پرداخت کنند.

وی همچنین بیشترین تقاضای برای خرید زمین مسکن مهر 99 ساله را در شهرهای پردیس، اندیشه، پرند اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود 80 هزار متقاضی شهرهای جدید کشور متقاضی خرید زمین مسکن مهر 99 ساله و تبدیل آن به مسکن ملکی باشند.

منبع : shasa.ir





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 969
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : چهار شنبه 11 تير 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');