زنگ تأمین مدرسه در شهر جدید پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور صبح روز گذشته از شهر جدید پرند بازدید کرد و با حضور در مناطق ساخته­ شده و در حال ساخت مسکن­ مهر، برنامه­ های ویژه سازمان برای پرند در سال تحصیلی ۹۳ را در اختیار هیات مدیره شرکت عمران قرار داد.
به گزارش روابط­ عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند، در این بازدید که با حضور مهندس غراوی عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید،  مهندس هاشمزهی مدیرعامل و اعضای هیات­ مدیره شرکت عمران شهر جدیدپرند انجام شد، مرتضی رییسی معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: تلاش سازمان نوسازی مدارس به گونه ­ای است که سرعت ساخت و تکمیل مدارس نیمه­ کاره پرند را طوری تنظیم کند تا در شروع سال تحصیلی سال۹۳ که از مهرماه سال جاری آغاز می­شود، ساکنان این شهر جدید با معضل کمبود فضای آموزشی روبرو نباشند.
رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید براینکه، ساخت مدارس در شهرهای دارای پروژه­ های مسکن­ مهر در اقدامی مشترک از سوی وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی در جریان است، افزود: جداول زمانی ساخت مدارس در مناطق مسکن­ مهر متناسب با ساخت و سازهای واحدهای مسکونی و پیشرفت فیزیکی مسکن­ مهر، تنظیم شده تا به تدریج با سکونت خانوارهای متقاضی مسکن­ مهر، فضاهای آموزشی مورد نیاز فرزندان آنها نیز در این مناطق ساخته و تامین شود.
رییسی درباره آخرین وضعیت فضاهای آموزشی در حال ساخت در شهر جدید پرند گفت: تا ابتدای مهرماه امسال و در واقع قبل از شروع سال تحصیلی ۹۳، تعداد ۵ باب مدرسه با ظرفیت ۷۲ کلاس درس در پرند آماده بهره­ برداری و خدمت به دانش­ آموزان می­شود.
وی با بیان اینکه میزان پیشرفت فیزیکی مابقی مدارس در حال ساخت در پرند معادل ۹۰درصد ارزیابی می­شود، افزود: در منطقه ه­ایی از پرند که برج­های مسکونی­ مسکن مهر به بهره­ برداری رسیده و خانوارها در آن ساکن هستند (شهرک آفتاب ) نیز بزودی عملیات مناقصه ۳ باب مدرسه نیمه­ تمام توسط شرکت عمران پرند انجام خواهد شد تا با تکمیل این مدارس تا حداکثر دهه فجر امسال، ظرفیت فضاهای آموزشی این شهر جدید به میزان ۵۵ کلاس دیگر­­ افزایش پیدا کند.
وي افزود: تمام تلاش وزارت آموزش و پرورش این است که هیچ دانش آموزی بدون فضای آموزشی در شروع سال تحصیلی جديد وجود نداشته باشد و خانوارهای جدیدی که در پرند ظرف ماه­های آتی ساکن می شوند از فضای آموزشی مناسب برخوردار باشند.
رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در جریان بازدید از شهر جدید پرند درباره نحوه ساخت مدرسه در سایر نقاط مسکن­ مهر نیز اعلام کرد:‌در حال­حاضر حدود 300 واحد آموزشی در مناطق مسکن مهر کشور بصورت نیمه­تمام وجود دارد  که بخشی از این مدارس در دست ساخت از محل منابع وزارت آموزش و پرورش درحال تکمیل است و بخشی نیز توسط وزارت راه و شهرسازی تأمین اعتبار شده است. همچنین تعدادی از این فضاهای آموزشی بصورت مشارکتی بین دو وزارتخانه و بخش اندکی از آنها نیز توسط خیرین مدرسه ساز در حال تکمیل می باشد.
براساس این گزارش، طبق اعلام مهندس طاهری عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند، هم­ اکنون در پرند کار انتخاب پیمانکار برای تکمیل ۱۰ باب مدرسه از طریق مناقصه انجام شده است و بزودی عملیات مناقصه ۱۰ باب مدرسه جدید دیگر نیز شروع خواهد شد تا ظرفیت مدارس شهر جدید پرند در حد سرویس­ دهی به جمعیت رو به افزایش این شهر، تکمیل شود

منبع: روابط عمومی شرکت عمران پرند




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهرجدیدپرند , مسکن مهرپرند ,
:: بازدید از این مطلب : 835
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 16 تير 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');