تامین آب و برق مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مجید نامجو در بازدید سرزده از شهر جدید پرند درباره آخرین وضع آبرسانی به این منطقه گفت: تامین آب شرب پرند نیازمند برنامه طولانی مدت است اما در زمان حاضر از طریق حفر چندین حلقه چاه، نیاز موجود مسکن مهر پرند به آب شرب تامین خواهد شد.
نامجو با بیان اینکه تلاش دولت این است که طرح مسکن مهر به خوبی پیش برود، اضافه کرد: در سفرهای استانی و در بازدید از پروژه های مسکن مهر، دریافتیم که مسکن مهر حتی بیش از میزان مورد نیاز مردم ساخته شده که نشان دهنده موفقیت صورت گرفته در حوزه مسکن مهر است.  وی ادامه داد: همکاران ما در وزارت نیرو با توجه به ویژگی برخی از مناطق تلاش دارند تاسیسات زیربنایی به سرعت ایجاد شود که شهر پرند از جمله این مناطق است.
وزیر نیرو اظهار داشت: از طریق چندین نیروگاه اطراف پرند درصدد تامین برق این منطقه هستیم. وی افزود: تنها نگرانی اصلی وزارت نیرو درخصوص تامین آب شهر جدید پرند است چرا که با توجه به تامین آب تهران از طریق پنج سد، هنوز این مقدار آب جوابگوی جمعیت شهر تهران نیست، بنابراین برای تامین آب شهر پرند درصدد اقدام های دیگری هستیم.
نامجو ادامه داد: موضوع آب پرند نیازمند برنامه طولانی مدت است و باید به منابع آب های فرامنطقه ای و استانی توجه کرد و هم اکنون همکاران ما برنامه وسیع و طولانی مدت را در این خصوص دنبال می کنند اما در کوتاه مدت نگاهمان این است که مکان هایی که ظرفیت حفر چاه را در این شهر دارد، مورد بهره برداری قرار گیرد که این کار هم اکنون با همکاری سازمان ها و ارگان های مرتبط در حال پیگیری است. وی تاکید کرد : انجام کارهای مهندسی مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب داخل شهر باید با سرعت بیشتری در مواضع خود حل و فصل شود.
وزیر نیرو با توجه به حجم متقاضیان برای ثبت نام مسکن مهر در محوطه شرکت عمران شهر پرند و حوصله ای که همکاران این شرکت جهت پاسخگو بودن به مردم صرف می کنند، از همکاران شرکت عمران شهر پرند قدردانی کرد و گفت: تلاش می کنیم تاسیسات زیربنایی برای تمامی 100 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پرند همگام با ساخت و ساز پیش رود.
وزیر نیرو با بیان اینکه احداث مسکن مهر برای دولت از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: موضوع مسکن می تواند بخش بسیار مهمی از نگرانی و دغدغه مردم را حل کند.
در این بازدید، سعید صابونی مدیرعامل شهر جدید پرند نیز ضمن ارایه گزارشی درباره میزان استقبال مردم از مسکن مهر این شهر و همچنین پیش خرید 70 درصد از این واحدها توسط مردم تهران، از مجموعه وزارت نیرو درخواست کرد: سرعت تامین خدمات زیربنایی برای واحدهای آماده بهره برداری و همچنین واحدهای در آستانه تکمیل افزایش پیدا کند تا پیش از فصل تابستان، خانوارها بتوانند در واحدهایشان ساکن شوند.

مبع: شاسا




:: بازدید از این مطلب : 939
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');