اولویت اول افتتاح مسکن مهر پرند-شهرجدیدپرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






شهرجدیدپرند
مدیرعامل شرکت عمران پرند با تاکید بر این‌که بر اساس برنامه اولویت اول افتتاح پروژه‌های مسکن مهر آماده شد، گفت: این در حالی است که به دلیل نبود انشعابات آب، برق وگاز این واحدها قابل واگذاری به متقاضیان نیست.

 باران هاشم‌زهی در پاسخ به این پرسش که بر اساس زمانبندی افتتاح مسکن مهر آیا در تیرماه پروژه‌ای به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: خیر پروژه‌‌ای را افتتاح نکرده‌ایم، اما پروژه‌ها بر اساس اولویت‌بندی آماده است. بحث اصلی این پروژه‌ها نصب انشعابات است که در این زمینه جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت گاز استان تهران داشتم.

وی با تاکید بر این‌که سازنده‌ها کار خود را انجام داده‌اند، تصریح کرد: پروژه‌های ساخته شده امکانات زیربنایی ندارند، هر چند دستگاه‌های خدماتی به این مسئله ورود پیدا کرده‌اند اما این دستگاه با مشکلاتی از جمله مسائل اعتباری مواجه هستند.

وی با بیان این‌که انشعاب فاز اول افتتاح مسکن مهر پرند به‌صورت پراکنده وصل شده است، افزود: برای نصب انشعاب سایر واحدهای باقیمانده با دستگاه‌های خدمات‌رسان هماهنگ کرده‌ایم تا برای این واحدها نیز اقدامات لازم کنند.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با تاکید بر این‌که بر اساس برنامه سازنده‌ها، ساخت واحدها مطابق تعهد انجام شده است، گفت: آسفالت محوط فاز اول افتتاح پروژه‌های مسکن مهر پرند نیز انجام شده است.

هاشم‌زهی با اعلام این‌که در فاز اول افتتاح 12 هزار و 300 واحد مسکن مهر آماده است، گفت: باید نصب انشعابات آب، برق و گاز این واحدها انجام شود تا بتوانیم آنها را به متقاضیان تحویل دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این انشعابات نصب می‌شود، افزود: به‌طور مستمر پیگیر این مسئله هستیم، اما نمی‌توان زمان مشخصی را در این رابطه اعلام کرد.

منبع:شاسا





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 711
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 11 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');