نصب انشعاب آب و فاضلاب مسکن مهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد: تاکنون 29هزار انشعاب آب و فاضلاب در واحدهای مسکن مهر پرند نصب شده است و تعاونی‌های مسکن در صورت دارابودن شرایط و استاندارد فنی برای خرید انشعاب به اداره آبفای شهر جدید پرند مراجعه کنند.

 

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پاسخ به مصاحبه مدیر عامل شهر پرند جوابیه‌ای ارسال کرد.

در این جوابیه آمده است: بازگشت به درج مطلبی در آن خبرگزاری محترم در بخش راه و ساختمانِ گروه اقتصادی در تاریخ 10/5/93 به نقل از مدیرعامل شهر جدید پرند و با عنوان "20 هزار مسکن مهر مشمول جریمه دیرکرد شدند/ 12 هزار مسکن مهر منتظر نصب انشعاب آب و برق" لازم می‌داند به استحضار برساند، شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران (به نمایندگی از آبفای استان تهران) تاکنون 29هزار انشعاب آب و فاضلاب در واحدهای مسکن مهر پرند نصب کرده است و در صورت دارابودن شرایط و استانداردهای لازم و فنی از قبیل دارابودن بر و کف، آماده‌بودن اتاقچه‌های نصب کنتور و زیرساخت‌های لازم برای اجرای شبکه توزیع آب، تعاونی‌های مسکن می‌توانند برای انجام مراحل قانونی و خرید انشعاب به اداره آبفای شهر جدید پرند مراجعه کنند، تا در اسرع وقت انشعاب‌های آب و فاضلاب نصب شود.

لازم به یادآوری است شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران در صورت مهیابودن زیرساخت‌های لازم و رعایت استانداردهای فنی از سوی پیمانکاران ساخت مسکن مهر در شهر جدید پرند، هیچ مشکلی در نصب انشعاب‌ها ندارد.

منبع: شاسا





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 13 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');