آمار مسکن مهر شهرهای جدید تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تاکنون ساخت مسکن مهر در شهر پردیس 47 درصد، پرند 84 درصد و اندیشه 38 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

 پروژه مسکن مهر در شهرهای جدید با مشکلات زیادی روبرور است که مهمترین آنها تامین خدمات زیربنایی این واحدها است بطوریکه 100 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تکمیل شده است اما به دلیل نبود خدمات زیربنایی، تحویل متقاضیان نمی شود.

براین اساس پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در شهرهای جدید هم با یکدیگر متفاوت است اما در نهایت مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد که تا نیمه اول سال آینده کار ساخت این واحدها به اتمام می رسد.

در حال حاضر شهرجدید پردیس، سهمیه ساخت 89 هزار 456 واحد را دارد که از این تعداد ساخت 86 هزار و 103 واحد قرارداد بسته شده است و عملکرد اتمام پی در 75 هزار 108 واحد به اتمام رسیده و 62 هزار و 255 واحد هم در مرحله اتمام اسکلت هستند.

همچنین سقف زنی در 61 هزار و 811 واحد به پایان رسیده و 44 هزار و 134 واحد در مرحله اتمام سفت کاری هستند که در نهایت 8 هزار و 860 واحد در مرحله پایانی نازک کاری قرار دارند. بنابراین ساخت مسکن مهر در شهر پردیس با 47.97 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

براساس این گزارش ساخت مسکن مهر در شهر پرند هم با سهمیه ساخت 94 هزار و 830 واحد شروع شده که 95 هزار و 796 واحد قرارداد بسته شده است و تاکنون اسکلت 92 هزار و 882 واحد به پایان رسیده و سقف زنی 92 هزار و 128 واحد هم تکمیل شده است.

همچنین سفت کاری 86 هزار و 171 واحد و نازک کاری 56 هزار و 19 واحد هم به اتمام رسیده است که در مجموع ساخت واحدهای مسکن مهر پرند، پیشرفت فیزیکی 84.31 درصدی را نشان می دهد.

در شهرجدید اندیشه هم از سهمیه 5 هزار و 747 واحد، قرارداد 3 هزار و 93 واحد انجام شده است که از این تعداد عملکرد پی سازی در 3 هزار و 93 واحد به اتمام رسیده و اسکلت 2 هزار و 683 واحد هم به پایان رسیده است.

براین اساس سقف زنی در 2 هزار و 635 واحد تکمیل شده و سفت کاری در 2 هزار و 391 واحد به پایان رسیده است. بنابریان یک هزار و 195 واحد به پایان نازک کاری رسیده که در نهایت ساخت مسکن مهر در اندیشه با پیشرفت فیزیکی 38.8 درصد همراه بوده است.

منبع:شاسا





:: برچسب‌ها: ،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 16 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');