مترو خط مرقد مطهر-پرند پيشرفت 75درصدي داشته است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مجری پروژه مترو خط مرقد مطهر امام خمینی (ره)-پرند از پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث این خط خبرداد .
به گزارش خبرگزاری آریا،حسینی با بیان اینکه پروژه خط مرقدامام خمینی(ره) – پرند ادامه پروژه خط یک مترو است که از منتها علیه این خط از ایستگاه شاهد منشعب شده و به ایستگاه شهرآفتاب می رسد، گفت: اکنون در ایستگاه شهرآفتاب در بخش ساختمانی و سیویل 90 درصد پیشرفت داشته ایم و تنها عملیات نازک کاری و تاسیسات در این ایستگاه باقی مانده است .
وی با اشاره به عدم تحقق اعتبارات در این خط تصریح کرد: چنانچه اعتبارات دولتی به موقع به پروژه داده می شد در اوایل شهریورماه ایستگاه شهرآفتاب مورد بهره برداری قرار می گرفت.این در حالی است که با توجه به عدم دریافت اعتبارات دولتی در این پروژه از برنامه زمانبندی عقب هستیم .
به گفته حسینی تکمیل و بهره برداری از این ایستگاه منوط به تامین پول و اعتبارات از سوی دولت است .
مجری پروژه متروی مرقد امام(ره)- پرند افزود: این خط با بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است. به طوری که در بخش ایستگاه ها و سازه ها بیش از 90 درصد پیشرفت داشته ایم. در تمام مسیر خاک ریزی ها انجام شده و پل ها ساخته شده و تنها بخش نازک کاری و تاسیساتی مانده است.
وی با تاکید بر اینکه اکنون با کمک های شهرداری پروژه در حال احداث است، گفت: چنانچه اعتبارات موردنیاز پروژه از سوی دولت داده شود، طی سال جاری این خط در ایستگاه فرودگاه امام (ره) و شهر آفتاب مسافرگیری خواهد کرد.
حسینی تصریح کرد: این خط شامل ایستگاه های شهرافتاب ، ایستگاه واوان ، فرودگاه امام خمینی (ره) و ایستگاهشهر جدید پرند است که در فاز بعدی و طرح های آتی این پروژه، ایستگاه شماره 2 فرودگاه امام خمینی(ره) نیز احداث خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا 





:: موضوعات مرتبط: مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 752
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 18 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');