پرند برای سومین بار گواهینامه ایزو 2008-9001 را دریافت کرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






شرکت عمران شهر پرند برای سومین بار در بین 17 شهر  جدید کشور گواهینامه ایزو 2008-9001 را

 دریافت کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند، سیستم مدیریت کیفیت 2008-9001 برای نخستین بار در اسفندماه 87 پس از بررسی های صورت گرفته گواهینامه  ایزو 2000-9001 را به شهر پرند اعطا نمود.

امسال نیز برای سومین بار این گواهینامه به مدت یکسال برای شهر پرند تمدید شد، کارشناسان شرکت IMQ (نماینده رسمی شرکت  IMQ ایتالیا)، عملکرد شرکت عمران شهر جدید پرند را با ضوابط و الزامات استاندارد ایزو2008-9001 انطباق داده  و پس از بررسی های صورت گرفته این گواهینامه را برای این شرکت تمدید نمودند.

اخذ این گواهینامه و عمل به آن در راستای ارائه خدمات شایسته و بر اساس اهداف تعیین شده این شرکت به متقاضیان و مراجعه کنندگان بوده که در بین 17 شهر جدید تنها شهرهای پرند و پردیس دارای این گواهینامه می باشند.

 منبع: روابط عمومی شرکت عمران شهر پرند





:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , قیمت پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 957
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');