تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به عقد 28 هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه در نمایشگاه سرمایه‌گذاری شهرهای جدید، گفت: شهرهای جدید نمی توانند مشکلاتی را که تعاونی های مسکن مهر برای متقاضیان بوجود آورده اند را حل کنند و پول‌های آنان را برگردانند.

 

 نریمان در نشستی خبری با اشاره به ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در شهرهای جدید اظهار داشت: تاکنون در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری شهرهای جدید 28 هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه ظرفیت سرمایه گذاری در شهرهای جدید بالا است، بیان کرد: امیدواریم با همین شیوه هایی که در پیش گرفتیم و با کمک دولت برای روانسازی حضور سرمایه گذاران به اهداف خود در شهرهای جدید برسیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: شیوه ای که در گذشته بود و دولت تنها سرمایه گذاری را برعهده داشت از بین رفته است و نگاه مدیران ما به حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این شهرها معطوف شده است.

نریمان با بیان اینکه نگاه به پروژه های کوچک محله ای از ذهن مدیران خارج شده است، گفت: مدیران به طرح های فرامحله ای و بزرگ می اندیشند که در تدوین بسته های سرمایه گذاری این موضوع کاملا مشهود است.

وی با تاکید بر اینکه ما به سیاست برد- برد اعتقاد داریم، اظهار داشت: در همایش خروج غیرتورمی از رکود که امروز در حال برگزاری است هم دولت بر این موضوع تاکید دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در پاسخ به پرسش مهر در مورد مشکلات تعاونی های مسکن مهر و کلاهبرداری برخی از این تعاونی ها خاطر نشان کرد: این تعاونی ها از سوی اعضا تشکیل شده و مسئول آن هم خود آنها هستند. بنابراین ما نمی توانیم بجای پول هایی که از بین رفته، سرمایه‌ای را به تعاونی ها بدهیم.

نریمان افزود: فقط به دلیل فشارهایی که از سوی اعضا به مدیران شهرهای جدید وارد آمده، برخی از مدیران وارد این موضوع شده اند، اما نمی توانند پول‌های از دست رفته را جایگزین کنند. شهرهای جدید مسئولیت تفاهم‌نامه‌های سه جانبه را برعهده دارند که در این خصوص هم اقداماتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسئول مسکن مهر همه وزارتخانه ها هستند، خاطر نشان کرد: وزارت نفت، نیرو، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان باید برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در سایت های مسکن مهر اقدام کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر اینکه مسکن مهر پروژه ای کاملا مردمی است، تصریح کرد: این پروژه با آورده مردم و تسهیلاتی که باید از طرف مردم پرداخت شود، اجرایی شده است. بنابراین دولت سرمایه ای را از ابتدا هم در این پروژه وارد نکرده است.

نریمان با اشاره به اینکه تعدادی از پروژه های مسکن مهر در هفته دولت به بهره برداری می رسد، گفت: در برخی از شهرهای جدید مانند عالیشهر و بینالود ساخت مسکن مهر تمام شده است، اما به دلیل مشکلاتی که در جانمایی مسکن مهر انجام شده بود، پروژه های ما در شهر جدید بینالود متقاضی ندارد.

وی با اشاره به اینکه اعلام کرده ایم تا واحدهایی که حق انشعاب آنها پرداخت شده است، متقاضیان با تعهد محضری می‌توانند در آن ساکن شوند، ادامه داد: متقاضیان پس از سکونت می توانند خود برای دریافت انشعاب اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به اینکه مسکن مهر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما آورده مردم در حدود 60 درصد است، افزود: بخش عمده ای از مسکن مهر در سال جاری به پایان می رسد و بخش دیگری از آن در سال 94 تکمیل می شود.

نریمان با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر در اولویت قرار دارد، گفت: متاسفانه مسکن مهر با برنامه و مطالعه اجرا نشده بود و در جاهایی این پروژه اجرا شده که مشکلات زیادی در تامین زیرساخت ها دارد.

منبع: شاسا





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: , املاک پرند , شهر پرند , شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند , زمين 242 متري فروشي پرند , قیمت ملک درپرند , مسكن پرند , مسکن مهر پرند کیسون , قیمت آپارتمان پرند , قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند , قیمت مسکن مهر در پرند , خانه در پرند , فروش اپارتمان در پرند , قیمت ملک در شهر جدید پرند , مسكن مهرپرند , فروش آپارتمان در شهر جدید پرند , فروش خانه در پرند , املاک خانه تو , اپارتمان پرند , شهر جدید پرند , خرید آپارتمان پرند , پرند , قیمت آپارتمان در پرند , قیمت خانه در پرند , خريد خانه در پرند , خرید مغازه در پرند , فروش آپارتمان در شهر پرند , پیگیری پرونده مسکن مهر پرند , آژانس املاک پرند , اخبار جدید شهر پرند , قیمت زمین در پرند در سال 91 , قیمت خانه های شهر جدید پرند , قیمت آپارتمان در شهر پرند , مسکن مهر پرند فاز 6 , اجاره آپارتمان در پرند , پرند املاک , خرید آپارتمان در پرند , خرید آپارتمان در شهرک پرند , خرید اپارتمان در شهر جدید پرند , خرید زمین در پرند , خریدوفروش مسکن مهر پرند , رهن و اجاره آپارتمان در پرند , املاک خونه به خونه پرند , parandmelk اجاره در پرند , مسكن مهر پرند فاز 6 , قیمت مسکن در پرند , قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند , قيمت زمين پرند , فروش مسكن پرند , فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 21 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');