برای ایجاد شهرهای جدید و جابجایی پایتخت از تهران برنامه ریزی شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






رئیس جمهور بر ضرورت مکان یابی برای ایجاد شهرهای جدید و برنامه ریزی و مطالعه در خصوص جابجایی پایتخت از تهران تاکید کرد.

حسن روحانی پس از نشست با معاونین و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از مرکز پایش وکنترل زیر مجموعه های وزارت راه و شهرسازی گفت: پیگیری لحظه ای وضعیت و فعالیت ها در بخش های مختلف این وزارتخانه کار بسیار ارزشمندی است چرا که ما باید اطلاعاتمان به روز بوده و بتوانیم این اطلاعات را در اختیار مردم قرار دهیم.

رئیس جمهور همچنین در تشریح نشست با وزیر، معاونین و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی گفت: در این جلسه مباحث کلی در زمینه فعالیت های بخش های مختلف این وزارتخانه از جمله مسکن، راه، شهرسازی، ریلی، ترانزیت و حمل و نقل جاده ای و هوایی و اقداماتی که باید در جهت توسعه و ارتقاء این بخش ها به انجام برسد مطرح شد.

روحانی با بیان اینکه دولت بر این موضوع که امسال باید سال رونق اقتصادی در کشور باشد تاکید دارد، گفت: وزارت راه و شهرسازی یکی از وزارتخانه های تاثیر گذار در این زمینه است و می تواند با آماده کردن زیر ساخت ها در بخش های مختلف اشتغال و تحول ایجاد کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: دولت برای اشتغال دانشجویان و جوانان تحصیل کرده برنامه داشته و این برنامه ها را پیگیری خواهد کرد.

روحانی با اشاره بر ضرورت گسترش شبکه ریلی کشور، گفت: باید در جهت اتصال شبکه ریلی به کشورهای همسایه، دوخطه و برقی کردن خطوط ریلی داخلی تلاش کنیم و ان شاءالله این اقدامات در دولت یازدهم عملیاتی خواهد شد.

رئیس جمهوری افزود: امروز از طریق شبکه ریلی کشور سالانه ۳۲ میلیون تن بار جابجا می شود که این میزان در آینده باید به حدود ۲۰۰ میلیون تن برسد که در این راستا باید زمینه ها و شرایط لازم را فراهم کنیم.

روحانی با اشاره به مصرف بالای سوخت در حمل و نقل جاده ای، استفاده از شبکه ریلی را ارزان، سالم و بهینه توصیف کرد.رئیس جمهور با بیان اینکه در این جلسه بر لزوم ایجاد جاده های امن و نیز اصلاح راه های موجود در کشور تاکید شد، گفت: مردم برای انجام بسیاری از امور و سفرهای خود نیاز به جاده های امن دارند.

روحانی همچنین با اشاره به اینکه در بخش حمل و نقل هوایی، تعداد صندلی های موجود با جمعیت کشور متناسب نیست، گفت: باید در زمینه تقویت این بخش و نوسازی ناوگان هوایی تلاش کنیم تا خوشبختانه در شرایط بعد از توافق ژنو اقدامات در این راستا آغاز شده است.

رئیس جمهوری با اشاره به تصمیمات دولت در سفر به استان های جنوبی کشور برای توسعه بنادر و شکوفایی سواحل جنوبی، گفت: در این راستا باید شرایط برای فعالیت بخش خصوصی فراهم شود.

روحانی همچنین با اشاره به ضرورت مکان یابی برای ایجاد شهرهای جدید و برنامه ریزی و مطالعه در خصوص جابجایی پایتخت از تهران بر لزوم نظارت بر توسعه شهرها و کیفیت ساخت و ساز مسکن در کشور تاکید کرد.

رئیس جمهوری با بیان اینکه به دنبال تعامل سازنده با دنیا هستیم، گفت: امروز توانمندی های زیادی برای مشارکت در ساخت مسکن در کشورهای همسایه وجود دارد که در این زمینه باید شرکت های خصوصی کشورمان فعال شوند.

روحانی همچنین با اشاره به خدمات و پیشرفت های فراوانی که توسط سازمان هواشناسی صورت می گیرد، گفت: اقدامات و تلاش های هواشناسی می تواند موجب نجات جان انسان ها و حفظ منابع و محصولات شده و زمینه را برای مقابله با مشکلات طبیعی فراهم کند.

رئیس جمهوری در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه ریزی دولت برای ایجاد شرایطی در جهت استفاده بیشتر بین المللی از فضای هوایی کشور گفت: مطمئناً مسیر هوایی ایران برای اتصال شرق به غرب و حتی شمال به جنوب مسیری ارزان تر است و در این راستا می توانیم تسهیلاتی فراهم کنیم که از فضای هوایی ایران استفاده بیشتری شود.

روحانی اظهار امیدواری کرد تا با توافق نهایی با غرب مشکلاتی که در این راستا وجود دارد نیز برطرف شود.

 

منبع : پایگاه اطلاع رسانی دولت





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: ،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 30 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');