وجود 720 هزار مسکن مهر نیمه‌تمام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: 720 هزار واحد مسکن مهر در مراحل مختلف ساخت باقی مانده است که اگر بانک مرکزی، مصوبه دولت قبل مبنی بر افزایش تسهیلات از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان را بپردازد، ساخت عمده مسکن‌های مهر تا پایان سال تمام می‌شود.

 

احمد اصغری مهرآبادی در شورای مسکن استان کرمان اظهار کرد: برای دو میلیون و 320 هزار واحد مسکن مهر شهری قرار داد منعقد شده که ساخت یک میلیون و 600 هزار واحد آن به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و 126 هزار واحد در سطح کشور افتتاح شده و 144 هزار واحد نیز آماده بهره‌برداری است، اظهار کرد: یک میلیون و 205 هزار واحد نیز فروش اقساطی شده و پیشرفت کلی فیزیکی 82 درصدی دارند. مهرآبادی گفت: تاکنون 45 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و 3600 میلیارد تومان اقساط وصول شده است.

قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با اشاره به خدمات زیربنایی مسکن مهر تصریح کرد: 5600 میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی آب، برق و فاضلاب مصوب شده که قرار شد هزار میلیارد تومان تا پایان شهریور برای پروژه‌های آماده افتتاح اختصاص یابد. وی گفت: اولویت بعدی وزارتخانه مربوط به پروژه‌هایی است که در مرحله نازک‌کاری و مراحل پایین‌تر هستند تا نیمه سال 94 باید کارها انجام شود.

مهرآبادی خاطرنشان کرد: اگر بانک مرکزی مصوبه دولت قبل مبنی بر افزایش تسهیلات از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان را بپردازد، ساخت عمده مسکن‌های مهر تا پایان سال تمام می‌شود. مهرآبادی اظهار داشت: مصوبات دولت قبل برای مسکن مهر 60 هزار میلیارد تومان است که 48 هزار میلیارد تومان آن تصویب شده بود.

وی با اشاره به تصویب و تایید شورای پول و اعتبار برای پرداخت 2000 میلیارد تومان به مسکن مهر افزود: پروژه‌هایی که آماده‌سازی آنها آغاز شده، تسهیلات لازم برای ادامه و اتمام کار اعطا می‌شود.

مهرآبادی تصریح کرد: برای اتمام پروژه‌ها بحث اصلی تبدیل تسهیلات 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان است که اگر محقق شود، مردم هم انگیزه می‌یابند و با آورده آنها پروژه‌ها به اتمام می‌رسد. وی عنوان کرد: در حال حاضر 720 هزار واحد مسکن مهر در مراحل مختلف ساخت باقی مانده و مدیران استان‌ها باید پیگیری کرده تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه‌های مسکن مهر عمدتا از لحاظ آماده‌سازی مشکل دارند، اظهار کرد: در مسکن مهر کشور 660 هزار واحد فاقد آب و 675 هزار واحد فاقد برق هستند. وی افزود: در زمینه خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر2250 باب مدرسه، 840 باب مسجد، 450 واحد درمانگاه و 300 کلانتری احداث شود.

مهرآبادی گفت: در مورد بیمه در استان‌های مختلف با سلایق متفاوت عمل می‌شود اما مصوبه دولت صراحت دارد که بیمه هر واحد 5200 تومان است و برای مالیات نیز هر واحد 300 هزار تومان مصوب شده است. وی خاطرنشان کرد: در استان کرمان حدود 7000 واحد نیازمند کمک برای آماده‌سازی است که اگر اعضا دو میلیون تومان پرداخت کرده‌اند، برای هر واحد 300 هزار تومان می‌دهیم.

قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر عنوان کرد: متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها 50 میلیون تومان برای احداث کلانتری، 400 میلیون برای 11 مسجد و یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای 9 مدرسه در پروژه‌های مسکن مهر استان کرمان تخصیص داده می‌شود.

منبع : شاسا





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 6 شهريور 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');