آخرین وضعیت متروی شهرهای جدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیر کل حمل و نقل ترافیک شرکت عمران شهر های جدید گفت: در صورت تخصیص اعتبار، فاز یک متروی هشتگرد تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود. همچنین مترو پرند به فرودگاه امام‌ خمینی (ره) تا اواسط سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

 

حسین رجب‌صالحی درباره افتتاح پروژه‌های قطار‌های برقی در شهرهای جدید اظهار کرد: 10 پروژه قطار شهری در شهرهای جدید مدنظر قرار دارد که پنج مورد آن در شهرهای هشتگرد، گل‌بهار، پرند و فولادشهر و بهارستان است.

وی افزود: پنج پروژه دیگر در مرحله مطالعه قرار دارد که در شهرهای پردیس، سهند، صدرا و به‌روز ترین آنها در هشتگرد است که به گلشهر کرج متصل می‌شود و از آنجا مستقیما به متروی کرج وصل خواهد شد.

رجب‌صالحی با بیان این‌که پروژه مترو هشتگرد - گلشهر 70 درصد پیشرفت دارد، تاکید کرد: اگر تخصیص اعتبار این پروژه تکمیل شود و حداقل 150 میلیارد تومان به آن اختصاص یابد می‌توان تا پایان امسال فاز یک این خط را راه‌اندازی کرد. مدیر کل حمل‌ و نقل ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید افزود: پروژه‌های بعدی متروی پرند و بهارستان هستند و بعد از آن‌ها پروژه گلبهار است.

به گفته وی پروژه متروی گلبهار 186 میلیون یورو فاینانس دارد که مراحل تامین آن در حال انجام است و تا دو - سه ماه به پایان می‌رسد و سپس عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رجب‌صالحی با اشاره به این‌که از هشتگرد روزانه 150 هزار نفر رفت و آمد دارند، ادامه داد: اگر این تعداد بخواهند با اتوبوس از کرج به تهران بیایند رقمی بالغ بر هزار اتوبوس لازم است که هشتگرد به سمت تهران حرکت کنند و با توجه به تکمیل بودن ظرفیت اتوبان تهران – کرج اگر بخواهیم به حجم ترافیک آن هزار اتوبوس اضافه کنیم دیگر امکان رفت و آمد سلب می‌شود.

مدیر کل حمل‌ و نقل ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که اعتبارات برای تکمیل متروی هشتگرد از فروش زمین در حال تامین است، افزود: به دلیل رکودی که در بازار مسکن وجود دارد عملا کار تا حدی دشوار شده اما فاز یک به‌طور نهایی در هشتگرد تا اوایل سال 1394 تکمیل خواهد شد.

وی درباره‌ متروی پرند به تهران نیز گفت: مجری این پروژه شهرداری تهران است و آنها باید پاسخگو باشند اما اطلاعات نشان می‌دهد تا اواسط سال آینده این مترو از پرند به فرودگاه امام‌ خمینی (ره) راه‌اندازی خواهد شد.

منبع : شاسا





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: , املاک پرند , شهر پرند , شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند , زمين 242 متري فروشي پرند , قیمت ملک درپرند , مسكن پرند , مسکن مهر پرند کیسون , قیمت آپارتمان پرند , قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند , قیمت مسکن مهر در پرند , خانه در پرند , فروش اپارتمان در پرند , قیمت ملک در شهر جدید پرند , مسكن مهرپرند , فروش آپارتمان در شهر جدید پرند , فروش خانه در پرند , املاک خانه تو , اپارتمان پرند , شهر جدید پرند , خرید آپارتمان پرند , پرند , قیمت آپارتمان در پرند , قیمت خانه در پرند , خريد خانه در پرند , خرید مغازه در پرند , فروش آپارتمان در شهر پرند , پیگیری پرونده مسکن مهر پرند , آژانس املاک پرند , اخبار جدید شهر پرند , قیمت زمین در پرند در سال 91 , قیمت خانه های شهر جدید پرند , قیمت آپارتمان در شهر پرند , مسکن مهر پرند فاز 6 , اجاره آپارتمان در پرند , پرند املاک , خرید آپارتمان در پرند , خرید آپارتمان در شهرک پرند , خرید اپارتمان در شهر جدید پرند , خرید زمین در پرند , خریدوفروش مسکن مهر پرند , رهن و اجاره آپارتمان در پرند , املاک خونه به خونه پرند , parandmelk اجاره در پرند , مسكن مهر پرند فاز 6 , قیمت مسکن در پرند , قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند , قيمت زمين پرند , فروش مسكن پرند , فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 6 شهريور 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');