تحویل مسکن مهر با تأمین زیربناها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: مسکن مهر را با انشعابات و طرح‌های زیربنایی مورد نیاز تحویل متقاضیان بدهیم.

 

 محسن نریمان ظهر امروز در حاشیه افتتاح 13 هزار و 700 واحد مسکن مهر در پرند، در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسکن مهر را با انشعابات آب، برق، گاز و تکمیل طرح‌های زیربنایی و روبنایی مورد نیاز تحویل متقاضیان خواهد شد.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی افزود: با اعلام آمادگی وزیر نیرو و اولویت‌بندی طرح‌ها نسبت به نصب انشعابات آب و برق مورد نیاز واحدهای مسکونی در حال احداث، به زودی انشعابات مورد نیاز طرح‌های مسکن مهر متصل خواهد شد.

وی بیان داشت: در شهر جدید پرند اقدام به احداث 20 واحد آموزشی کرده‌ایم که تا مهر ماه سال‌جاری چهار واحد آموزشی آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد و تا پایان سال نیز 10 واحد دیگر تکمیل می‌شود.

نریمان با اشاره به تأمین امنیت منطقه به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های وزارت مسکن و شهرسازی اظهار داشت: در شهرهای جدید به دنبال امنیت و ایمنی بیشتر برای مردم هستیم چرا که یکی از مهم‌ترین مولفه‌های ارزش افزوده ساختمان مسکونی امنیت است و به همین منظور دومین کلانتری شهر پرند امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی تأکید کرد: در شهرهای جدید به دنبال تأمین سرانه‌های مورد نیاز، احداث پایگاه‌های بسیج، مراکز فرهنگی، تفریحی و رفاهی، درمانی و... هستیم و تاکنون در شهر پرند این اتفاق افتاده و مصلی نماز جمعه، حوزه علمیه، دارالقرآن و... احداث شده است.

*مسکن مهر اعتبار دولتی ندارد

نریمان در پاسخ به سئوالی مبنی بر افزایش سهم آورده اعضا بیان داشت: مسکن مهر هیچ اعتبار و ردیف بودجه دولتی ندارد و از محل تسهیلات و سهم سرمایه‌های آورده متقاضیان احداث و واگذار شده است.

وی افزود: ما وارث پروژه‌هایی هستیم که توسط دولت پیشین آغاز شده و قراردادهای دو جانبه و سه جانبه‌ای که منعقد شده با پیمانکاران متفاوت بوده و با قیمت‌های تمام شده گوناگونی به متقاضیان تحویل داده شده است.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی تاکید کرد: در تلاش هستیم که به نفع متقاضیان با پیمانکاران وارد مذاکره شویم و اتفاقی که در حال حاضر افتاده و آلونک‌هایی بدون امکانات به مردم تحویل داده شده، دیگر تکرار نشود.

قابل ذکر است که در سومین روز از هفته دولت 13 هزار و 700 واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند، پایتخت مسکن مهر کشور با حضور مسئولان کشوری و محلی افتتاح و تحویل متقاضیان گردید، که بنا بر اظهارات مردم حاضر در مراسم این واحدها بدون تأمین نیازها و انشعابات آب و گاز احداث و به مردم تحویل داده شده است.

تعدادی دیگر از ساکنین این منطقه نیز می‌گویند: علی‌رغم اعلام قیمت تمام شده به 8 میلیون تومان، ما بیش از 30 میلیون تومان پول واریز کرده‌ایم و مجددا اعلام شده است که باید مبالغی نیز باید پرداخت نماییم و این از توان مالی ما خارج است و دیگر اینکه هنوز پس از گذشت دو سال دفترچه‌های اقساط وام مسکن مهر به متقاضیان داده نشده است

منبع : شاسا





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: ،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 6 شهريور 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');