تامین آب و برق مسکن مهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از تقبل پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان از سوی نوبخت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دولت و ۳۰۰ میلیارد تومان از سوی وزیر نیرو برای تأمین خدمات زیربنایی خبر داد.

 

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از تقبل پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان از سوی نوبخت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دولت و ۳۰۰ میلیارد تومان از سوی وزیر نیرو برای تأمین خدمات زیربنایی خبر داد و گفت: قول‌هایی مبنی بر تأمین یک هزار میلیارد تومان دیگر برای خدمات زیربنایی در نیمه دوم سال جاری داده شده است.

احمد اصغری مهرآبادی افزود: در جلسه‌ای که برگزار شد مقرر شد تا برای تکمیل خدمات زیربنایی (آب، برق و گاز) در مسکن مهر کشور 700 میلیارد تومان را نوبخت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و 300 میلیارد تومان را وزیر نیرو تقبل کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر این مبالغ پرداخت شود ما قادر هستیم که 3 برابر آن مبلغ کار انجام دهیم تأکید کرد: اگر این اعتبارات تخصیص یابد آمادگی این را داریم که بیش از 700 هزار مسکن مهر را تحویل دهیم.

مهرآبادی خاطرنشان کرد: کارگروه تأمین خدمات زیربنایی مسکن مهر تاکنون 36 جلسه با حضور تمام مدیران استانی و مدیران عامل شرکت‌های خدمات‌رسان برگزار کرده است تا وضعیت میزان نیاز پروژه‌های مسکن مهر را بررسی کند. وی ادامه داد: در این بررسی‌ها مشخص شد که برای تکمیل آب، برق، گاز و فاضلاب واحدهای مسکن مهر نیازمند 5600 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

*پرداخت یک هزار میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی تا پایان شهریور

مهرآبادی تصریح کرد: این موضوع به جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری گزارش شده است به همین منظور تصمیم بر این شد تا پایان شهریور ماه جاری مبلغ یک‌هزار میلیارد تومان برای تکمیل خدمات زیربنایی پرداخت شود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای تکمیل واحدهای مسکن مهر گفت: امیدواریم بانک مرکزی با افزایش سقف تسهیلات فردی مسکن مهر تا 30 میلیون تومان موافقت کند تا سرعت ساخت و ساز مسکن مهر افزایش یابد.

*تشکیل کارگروه تأمین خدمات روبنایی و نیاز 5 هزار میلیارد تومانی

مهرآبادی از تشکیل کارگروه تأمین خدمات روبنایی نیز خبر داد و گفت: اولین جلسه این کارگروه برگزار و در برآورد اولیه مشخص شد برای ساخت مدرسه، مسجد، کلانتری و درمانگاه حدود 5 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است. به گفته وی، 850 باب مسجد، 2250 باب مدرسه، 300 باب کلانتری و 450 واحد درمانی نیاز است.

*اقساط وصولی مسکن مهر 3800 میلیارد تومان

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده در طرح مسکن مهر توسط بانک مسکن 43 هزار و 700 میلیارد تومان بود و بالغ بر 3800 میلیارد تومان اقساط وصول شده است.

 با توجه به اینکه خط اعتباری اعطایی به بانک مسکن 45 هزار میلیارد تومان است مابقی 2300 میلیارد تومان را بانک مسکن می‌تواند از محل خط اعتباری و بیش از 3 هزار میلیارد تومان را از محل اقساط وصول شده پرداخت کند بنابراین نباید پروژه‌های مسکن مهر با کمبود نقدینگی مواجه شوند.

منبع : شاسا





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: ،املاک پرند،شهر پرند،شهرک پرند فروش آپارتمان در پرند،زمين 242 متري فروشي پرند، قیمت ملک درپرند، مسكن پرند، مسکن مهر پرند کیسون ، قیمت آپارتمان پرند،قیمت اپارتمان در پرند خرید و فروش مسکن مهر پرند، قیمت مسکن مهر در پرند،خانه در پرند،فروش اپارتمان در پرند ،قیمت ملک در شهر جدید پرند ،مسكن مهرپرند،فروش آپارتمان در شهر جدید پرند ، فروش خانه در پرند،املاک خانه تو،اپارتمان پرند،شهر جدید پرند،خرید آپارتمان پرند،پرند،قیمت آپارتمان در پرند،قیمت خانه در پرند،خريد خانه در پرند،خرید مغازه در پرند،فروش آپارتمان در شهر پرند،پیگیری پرونده مسکن مهر پرند،آژانس املاک پرند،اخبار جدید شهر پرند،قیمت زمین در پرند در سال 91،قیمت خانه های شهر جدید پرند،قیمت آپارتمان در شهر پرند،مسکن مهر پرند فاز 6،اجاره آپارتمان در پرند،پرند املاک،خرید آپارتمان در پرند،خرید آپارتمان در شهرک پرند، خرید اپارتمان در شهر جدید پرند،خرید زمین در پرند،خریدوفروش مسکن مهر پرند،رهن و اجاره آپارتمان در پرند،املاک خونه به خونه پرند ،parandmelk اجاره در پرند،مسكن مهر پرند فاز 6،قیمت مسکن در پرند،قیمت آپارتمان در شهر جدید پرند،قيمت زمين پرند،فروش مسكن پرند،فروش م ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 11 شهريور 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');