ساخت دومين بازار ميوه و تره بار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرگزاری آریا- بهروز کاویانی ، شهردار پرند از آغاز عملیات عمرانی دومین بازار میوه و تره بار مدرن شهر پرند ، خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا، دفتر غرب تهران؛ پس از کلنگ زنی اولین بازار میوه و تره بار که اردیبشهت ماه سال جاری انجام شد و تا کنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان آذر ماه به بهره برداری خواهد رسید، عملیات ساخت دومین بازار میوه و تره بار این شهر در فاز دو با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی بر زمین خورد.

این بازار روز در ضلع جنوب غربی پارک ایمان شهر جدید پرند  با مساحت کل 890 متر مربع و شامل 16 واحد تجاری و مبلغی بالغ بر4/700/000/000 ریال ساخته و پس از 6 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

بهروز کاویانی شهردار پرند در خصوص این پروژه عنوان کرد: با توجه به کمبود امکانات رو بنایی در شهر پرند و نیاز مبرم شهروندان جهت تهیه ارزاق و نیازهای روزانه، شهرداری پرند با واگذاری زمین و مشارکت با بخش خصوصی مبادرت به ساخت دومین بازار میوه و تره بار مدرن در فاز 2 شهر جدید پرند کرد.

وی با بیان اینکه بازار روزهای شهری نقش مهمی در کنترل قیمت در سطح شهر دارند و نیاز مصرف کنندگان، مستقیم از تولید کنندگان تأمین و دست دلالان کوتاه می شود افزود: در شهر پرند بعلت در دسترس نبودن مغازه ها و کمبود فروشگاه های عرضه ما یحتاج عمومی متناسب با پراکندگی جمعیت شهری، تأسیس و احداث چنین بازار روزهایی جهت رفاه حال شهروندان ضروری می باشد.

بهروز کاویانی شهردار پرند در ادامه از تاسیس دو بازار روز دیگر در فازهای 1و 2 در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: سومین بازار روز شهر پرند با متراژ778 متر مربع با 16 واحد تجاری در خیابان ستاره و چهارمین بازار با متراژ 1759 متر مربع با 24 واحد تجاری در خیابان البرز شمالی در حال جذب سرمایه گذار می باشد.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 26 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');