مسابقه ایده‌های برتر دانش بنیان مرکز رشد دانشگاه آزاد پرند برگزار می‌شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






هفتمین جلسه شورای مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار شد.

 

به گزارش ایسنا با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های راهبردی دولت و اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در پیدایش، ایجاد و حمایت از اقتصاد دانش بنیان، مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، شروع به فعالیت کرده و یک شورای متخصص، هدایت آن را انجام می دهند.

 

ترکیب شورای مرکز رشد این واحد دانشگاهی، متشکل از نمایندگانی از وزارت بهداشت ، وزارت مسکن و شهرسازی، شورای شهر تهران ، فرمانداری رباط کریم ، شرکت عمران شهر جدید پرند و شهرک صنعتی پرند به همراه اعضایی از پرسنل هیأت علمی واحد است.

 

در هفتمین جلسه این شورا که سه شنبه 20 آبان ماه برگزار شد، دکتر مجید ولی پور، مدیر شهرک صنعتی پرند و مهندس سیف الله علامی، نماینده فرماندار به عنوان اعضای جدید معرفی شدند.

 

طی مذاکرات این جلسه به پیشنهاد علامی، نماینده فرماندار به تصویب شورا مقرر شد طی همایشی که در یک ماه آینده، توسط صنعت گران منطقه برگزار می شود، خدمات مرکز رشد معرفی شود.هم چنین به پیشنهاد دکتر ولی پور و تصویب شورا، مقرر شد طی جلسه ای در شهرک صنعتی خدمات مرکز به شرکت ها و موسسات مستقر در شهرک معرفی شود.

 

مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، دومین دوره مسابقه ایده های برتر دانش بنیان خود را در حال برگزاری دارد که این مسابقه در سطح منطقه جنوب غرب استان تهران برگزار می شود. مهلت شرکت در مسابقه تا پایان دی ماه بوده، تسهیلات مناسبی برای ورود برندگان مسابقه به مرکز رشد در نظر گرفته شده است. اطلاعات تکمیلی درباره این مسابقه در وب سایت piau.ac.ir موجود است.

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در 35 کیلومتری جنوب غرب شهر تهران و در مسیر آزادراه تهران - ساوه قرار دارد. حضور این واحد دانشگاهی یکی از عوامل موثر در شکل گیری و توسعه شهر جدید پرند بوده است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 26 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');