شهردار پرند خداحافظی کرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، بهروز کاویانی شهردار پرند در جلسه ای که به منظور قدر دانی از زحمات کارکنان و مسولان شهرداری برگزار شد به طور رسمی استفای خود را از سمت شهردار شهر جدید پرند اعلام کرد و گفت: در جلسه ای کهروز گذشته در شورای اسلامی شهر پرند تشکیل شد،اعضای این شورا با استفای من موافقت کردند و مهندس فاتحی نیا به عنوان سرپرست شهرداری پرند انتخاب شد.

کاویانی در این جلسه ضمن تقدیر از همه کارکنان مجموعه شهرداری اضافه کرد: من در این مدت 14 ماه که در خدمت شما عزیزان بودم، از عملکردتان رضایت دارم و انصافا شهرداری پرند از نیرو های جوان و مستعد تشکیل شده که اگر به آنها بها داده شود و از ظرفیت ها به درستی و در جای خودش استفاده شود، می توان با اتکا به نیروی تازه نفسی که در شهرداری هست و با بهره گیری از تجربه مدیران به سازمانی کار آمد و پویا دست پیدا کرد که این اتفاق در زمان مدیزیت من اتفاق افتاد.

بهروز کاویانی در ادامه به دست آوردهای 14 ماهه دوره مدیریتش در شهرداری پرند اشاره کرد و افزود: در این مدت کوتاه شهرداری توانست با همت کارکنان، مسولیت پذیری مدیران و تعامل های سازمانی و برون سازمانی به توفیقات قابل قبولی دست یابد.

شهردار پرند از ارتقای رتبه 5 شهرداری، ابلاغ طرح جامع، اختصاص بودجه عمرانی استانی، کلنگ زنی و احداث پروژه ها با مشارکت بخش خصوصی بصورت  BOT، تحقق بودجه سالانه شهرداری در کمتر از شش ماه و غیزه نام برد و عنوان کرد: اینها نمونه ای از کارهای است که در این مدت انجام شده و با توجه به محدودیت ها و امکانات کم این شهر جدید وهم چنین تازه تاسیس بودن شهرداری پرند، کارنامه قابل قبولی است.

در پایان جلسه به رسم یادبود و قدر دانی، لوح تقدیر و هدایایی از طرف بهروز کاویانی شهردار پرند به همه کارکنان و مسولان شهرداری اهدا شد.

لازم به ذکر است مهندس بهروز کاویانی پس از مهندس فتحعلی همتی، دومین شهردار شهر جدید پرند است که از زمان تاسیس شهرداری در مرداد ماه سال 91 به این سمت برگزیده شد.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 26 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');