تخفیف ویژه به شهروندان پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






شهردار پرند:  با توجه به مصوبه شورای شهر و به منظور تشویق شهروندان جهت پرداخت عوارض و بدهی های معوقه  خود ، اقدام به تسهیلات و تخفیف ویژه برای شهروندان خوش حساب نموده است.

وی گفت:شهروندانی که از ۱۰ لغایت ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۳ نسبت به پرداخت نقدی و تسویه عوارض مذکور و... اقدام نمایند از ۲۰ درصد تخفیف جایزه خوش حسابی برخودار می شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: شهروندان پرند همانند دوره های  گذشته با مشارکت در پرداخت به موقع عوارض ، در ابادانی و عمران شهر خود سهیم بوده و مدیریت شهری را نیز در رسیدن به این امر یاری کنند. 

%20 تخفیف ویژه به شهروندان پرند

شایان ذکر است: شهروندان جهت استفاده و برخورداری از تسهیلات مربوطه می توانند با واحد درآمد شهرداری به شماره ۵۶۷۲۰۰۹۶ تماس حاصل نمایند.

 

 

منبع : شهرداری پرند





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 26 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');