واگذاری ۱۳۷۰۰ واحد مسکن مهر در شهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت

واگذاری ۱۳۷۰۰ واحد مسکن مهر در شهر پرند/ تحویل اکثر واحدهای مسکن مهر تا پایان امسال

همزمان با هفته دولت ۱۳۷۰۰ واحد مسکن مهر در شهر پرند به متقاضیان واگذار شد و به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی اکثر واحدهای مسکن مهر تا پایان امسال واگذار و باقیمانده واحدها تا نیمه سال ۹۴ تحویل می‌شود.


واگذاري 13700 واحد مسكن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پرند در این مراسم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهر های جدید با بیان اینکه دولت برای رفع کمبودهای اموری همچون فضاهای آموزشی و درمانی و رفاهی در مسکن مهر تلاش می کند گفت : با همکاری و مشارکت دستگاههای ذیربط و بخش خصوصی در صدد جبران این کمبودها هستیم.

نریمان افزود: اکثریت واحدهای مسکن مهر تا پایان امسال واگذار و باقیمانده واحد ها در نیمه 94 تحویل می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی هم در این مراسم گفت : به منظور تامین خدمات زیر بنایی و رو بنایی مسکن مهرپرند 2 کارگروه تشکیل و مقرر شد 4 واحد آموزشی جدید در پرند تا اول مهر تحویل داده شود.

احمد مهرآبادی افزود : بر این اساس برای تکمیل واحدهای مسکن مهر کشور که به دلیل برخی خدمات مانند : آب ، برق ، یا گاز ، نیمه کاره مانده اند ، 5600میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است .

مسئولان شرکت کننده در این مراسم پس ازحضور در مزار شهدای گمنام پرند و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای دفاع مقدس ، کلید چند واحد مسکونی مهر را نمادین به صاحبان آنها تحویل دادند.

در ادامه این مراسم ساختمان کلانتری 18 شهر جدید پرند به عنوان دومین کلانتری این کلانشهر نیز افتتاح شد.

شهرجدیدپرند با داشتن بیش از 95 هزار واحدمسکونی مهر بعنوان پایتخت مسکن مهر کشور شناخته می شود.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 26 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');