چرخش ۱۸۰ درجه‌ای وزارت راه در رابطه با مسکن مهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






در حالی ۹ ماه پیش وزارت راه واگذاری واحدهای مسکن مهر بدون خدمات زیربنایی را ممنوع کرد که این وزارتخانه با چرخشی ۱۸۰ درجه ای از تحویل واحدهای بدون آب، برق و فاضلاب این طرح پس از اخذ تعهد محضری به متقاضیان خبر داده است.
 به گزارش تسنیم، وزارت راه و شهرسازی مدت هاست تکمیل پروژه های مسکن مهر را اولویت کار خود اعلام کرده و به همین بهانه نیز عملا برنامه جدید در حوزه مسکن ارائه نکرده است. با توجه به اظهارات معاون وزیر و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از این پس واحدهای مسکن مهر بدون امکانات زیربنایی به متقاضیان واگذار می شود، یعنی همان برنامه ای که مسئولان کنونی وزارت راه مدعی هستند توسط مسئولان قبلی وزارت راه انجام شده است.

البته در این بین مسئولان کنونی برای محکم کاری و گرفتار نشدن به تبعات بعدی از متقاضیان تعهد محضری می گیرند. حال باید از مخترعان این ایده پرسیده شود آیا واگذاری واحد بدون آب، برق و فاضلاب دردی را از متقاضیان چشم انتظار  درمان خواهد کرد؟ شاید مکانیسیم «انداختن توپ به زمین وزارت نیرو» بتواند گره بسته را باز کند





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 26 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');