ساکنان مسکن مهر گرفتار اختلافات شهرداري و شرکت عمران شهر جديد پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ساکنان مسکن مهر گرفتار اختلافات شهرداري و شرکت عمران شهر جديد پرند
خبرگزاری آریا-مدیریت دوگانه شهری از سوی شهرداری و شرکت عمران شهر جدید در شهر پرند باعث شده که ناهماهنگی در اداره این شهر بوجود آید.

ابراهيم نكو
خبرگزاری آریا-عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عدم ارائه امکانات متناسب به شهرهای جدید گفت: مدیریت دوگانه شهری از سوی شهرداری و شرکت عمران شهر جدید در شهر پرند باعث شده که ناهماهنگی در اداره این شهر بوجود آید که نتیجه آن افزایش مشکلات برای شهروندان است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، ابراهیم نکو از وضعیت مسکن مهر شهرهای جدید کشور انتقاد کرد و گفت: باید مسئولان تدابیری برای مدیریت شهری شهر جدید پرند بیاندیشند به دلیل اینکه وضعیت این شهر نسبت به گذشته تغییر کرده و نیاز به امکانات ضروری دارد.
نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حالی در هفته دولت حدود 13500 واحد مسکن مهر به مردم واگذار شده که در زمینه ارائه امکانات هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: یکی از وظایف دولت این است که متناسب با واگذاری واحدهای مسکن مهر زیرساخت های لازم را در این شهرها فراهم کند.
نکو ادامه داد: مدیریت دوگانه در شهر پرند از سوی شهرداری و شرکت عمران شهر جدید باعث شده که ناهماهنگی در اداره این شهر بوجود آید که نتیجه آن افزایش مشکلات برای شهروندان است.
وی درباره راهکار رفع مشکلات شهرهای جدید گفت: باید وزارتخانه های کشور و راه و شهرسازی با برگزاری نشست مشترک مشکلات ایجاد شده بین شهرداری ها و شرکت عمران شهرهای جدید را بررسی و رفع کنند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: نبود شعب بانکی و مراکز بهداشتی و درمانی کافی و همچنین ضعف در زمینه مشکلاتی مانند آب و گاز باعث مشکلاتی جدی برای مردم این منطقه شده که باید رسیدگی شود.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 26 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');