زمان رونمایی از طرح مسکن اجتماعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تسنیم: فریبرز واحدی در نشست خبری به تشریح برنامه ها و اهداف اداره کل راه و شهرسازی در دو حوزه حمل و نقل و مسکن پرداخت و گفت: در حمل ونقل جاده ای هم اکنون در استان تهران سه سال سخت به لحاظ اعتبارات را پشت سر می گذاریم و با این وضعیت مدیریت کار سختی است. در سال 91 و هم سال 93 منابع اعتباری استانی هنوز تخصیص نیافته است.

وی تصریح کرد: با این حال در حوزه نگهداری ایمن سازی و بهبود سطح تردد راه های برون شهری و روستایی استان به عنوان خط قرمز در بدترین شرایط که تخصیصی هم در این حوزه ها اتفاق نیفتد، کوتاه نمی آییم.

وی با تاکید بر این که به دلیل کمبود اعتبارات، بخش لجستیک و خدمات با مشکل مواجه هستند، ادامه داد: در استان تهران به یک ایمنی پایدار رسیده ایم اما این کافی نیست و باید هر چند سال یکبار در سیاست ها بازنگری کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از سال 85 میزان مرگ و میر تصادفات کاهش یافته و سال گذشته حدود 14.5 درصد کاهش کشته داشته ایم. در فروردین امسال نیز 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش مرگ و میر داشته ایم و بر اساس آخرین گزارش خردادماه 16 نفر به میزان کشته های تصادفات رانندگی افزایش یافته است.

وی با اشاره به این که دلیل عمده تصادفات استان تهران واژگونی با تصادف با عابر پیاده بوده است، بیان کرد: 49.8 درصد کشته های عابر پیاده مربوط به  5 استان خراسان رضوی، مازندران، گیلان، تهران و فارس است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 176 پروژه فعال داریم و حدود 450 میلیارد تومان قرارداد با پیمانکاران داریم، 388 پیمانکار هم اکنون در بخش مسکن استان فعال هستند.

به گفته واحدی، 167 میلیارد تومان پروژه برای افتتاح در هفته دولت آماده شده است و روزانه یک میلیارد تومان عملیات روکش آسفالت در سطح جاده های استان انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این که بهسازی و جداسازی محور هراز باید تا هفته دولت آماده شود، افزود: تکلیف ما در برنامه ابلاغی دولت با بافت های فرسوده 331 هزار و 546 واحد است که از این میزان 104 هزار و 899 واحد تحویل شده است.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه بنیاد مسکن در طرح مسکن مهر 36 هزار واحد، پرند 95 هزار و 300 واحد، پردیس  89 هزار  و 496 واحد  و  اندیشه 5891 است.

وی با بیان این که مجموع پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر 80 درصد است، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی مسکن مهر بنیاد 50 درصد، پرند 57، پردیس 10، اندیشه 39 درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران  با اشاره به این که برای طرح مسکن مهر 59886 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ها پرداخت شده است، بیان کرد: جمع واحدهای افتتاح شده مسکن مهر  53529 دستگاه بوده که برای هفته دولت 17900  در هفته دولت تحویل می شود و مابقی (حدود 96 هزار واحد) نیز تا پایان سال یعنی تحویل می شود.

واحدی با تاکید بر این که پرونده مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر بسته می شود، افزود: آمار بنیاد در خصوص تحویل پروژه های مسکن مهر تا امروز خیلی پایین بوده اما با این حال در اکثر سایت ها عملیات ساخت و ساز به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: تاکنون  7700 واحد تحویل شده و از 36 هزار برنامه بنیاد 20 هزار واحد تا پایان امسال به متقاضیان تحویل می شود. در پرند نیز تا امروز 23292 تحویل شده و تا هفته دولت نیز  26838 واحد تحویل می شود.

به گفته وی، 15669 واحد مسکن مهر در نیمه دوم امسال تحویل می شود که جمع افتتاح پروژه ها از واحدهای ابلاغی 53 هزار و 529 واحد بوده است.

واحدی با اشاره به این که پردیس 89456 واحد مسکن مهر در برنامه دارد، بیان کرد: از این میزان تاکنون 7 هزار واحد تحویل شده و دو هزار و 295 واحد تا هفته دولت افتتاح می شود و دو هزار و 705 واحد تا پایان سال تحویل می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این که برای خدمات پروژه های مسکن مهر 1400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است در خصوص پیش بینی بازار مسکن گفت: در دو ماه پایانی سال گذشته شاهد تحولاتی در بازار مسکن بودیم و در تابستان امسال بحث هدفمندی یارانه ها مطرح شد و رکود در بازار مسکن حاکم است.

واحدی با بیان این که به هیچ وجه جهش را در بازار مسکن نخواهیم دید، افزود: در بخش اجاره مسکن با وجود این که در نیمه اول سال 92 افزایش داشتیم اما در نیمه دوم به ثبات رسیدیم. تعداد مبایعه نامه در سال 92 نسبت به سال 91 افت داشته است. تورم ناشی از هزینه ها، افزایش هزینه های صدور پروانه در کلانشهرها، افزایش مجدد وام مسکن از جمله عوامل افزایش قیمت مسکن و وضعیت نامطلوب خانوارها، افتتاح مسکن مهر  و آرامش ناشی از بازار ارز می تواند به ثبات و کاهنده قیمت مسکن در بازار باشد.

وی در پاسخ به تسنیم، گفت: در بحث مسکن اجتماعی با منابع مالی دولت از طریق خیرین مسکن ساز یا بنیاد انقلاب اجرایی می شود و در هفته دولت امسال از این طرح رونمایی می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره مسکن ویژه نیز گفت: 3595 متقاضی مسکن مهر بودند و 1254 نفر انصراف دادند و در نهایت 2294 متقاضی تایید شده نهایی این طرح بودند. در حال حاضر 2356 واحد در فاز یک در حال ساخت است.





:: موضوعات مرتبط: آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند شهر جدید پرند رباط کریم، شهر جدید پرند قیمت شهر جدید پرند فاز 6 شهر جدید پرند کجاست؟ شهر جدید پرند کوزو شهر جدید پرند نقشه شهر جدید پرند تهران شهر جدید پرند+عکس شهر جديد پرند+مسكن مهر شهر جدید پرند کجاست؟ شهر جدید پرند تهران شهر جدید پرند نقشه شهر جدید پرند فاز صفر شهر جدید پرند قیمت شهر جدید پرند فاز 6 شهر جدید پرند فاز 6 کوزو شهر جدید پرند کوزو شهر جدید پرند رباط کریم، شهر جدید پرند adsl شهر جدید پرند adsl در شهر جدید پرند اینترنت adsl در شهر جدید پرند فاز 1 شهر جدید پرند کلانتری 17 شهر جدید پرند فاز 1 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 2 فاز 2 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 3 فاز 3 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 4 فاز 4 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 5 نقشه فاز 5 شهر جدید پرند فاز 5 شهر جدید پرند نقشه فاز 5 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 6 شهر جديد پرند فاز 6 نقشه فاز 6 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 6 کوزو فاز 6 شهر جدید پرند فاز 6 شهر جديد پرند نقشه فاز 6 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 6 کوزو شهرپرند کجاست عکس شهرپرند امکانات شهرپرند سایت شهرپرند شوراي شهرپرند نقشه شهرپرند موقعیت شهرپرند ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 27 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');