جلسه معارفه سرپرست شهرداری پرند برگزار شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، در جلسه ای که صبح دیروز در سالن اجتماعات  شهید احمدی روشن شهرداری با حضور حجت الاسلام سلطانی رییس و مهندس شرافت پور نایب رییس شورا، سرپرست حوزه ها، مدیران ارشد و کارکنان شهرداری تشکیل شد، مهندس علیرضا فاتحی نیا که معاونت فنی عمرانی را بر عهده داشت، با رای شورا به عنوان سرپرست شهرداری پرند معرفی شد.
در این جلسه حجت الاسلام سلطانی با بیان اینکه مسولیت اعتباری است و نه ماندگار، گفت: مهم این است در هر جایگاهی که هستیم وظیفه مان را به درستی انجام دهیم و سربلندی یک مدیر در میزان خدمت و انجام وظیفه نمود پیدا می کند و پست و مقام ماندنی نیست.
رییس شورای شهر اضافه کرد: من و همکارانم در شورا سعی کردیم در این مدت ۱۴ ماه که از تاسیس شورای اسلامی شهر پرند می گذرد، نهایت تعامل و همکاری را با شهردار منتخب شورا، جناب مهندس کاویانی داشته باشیم و هدف مان ارتقای شهر و خدمت بهتر به مردم بوده است.
وی در ادامه افزود: من از طرف شورا، از زحمات و تلاش های جناب کاویانی تقدیر و تشکر می کنم و برای ایشان آرزوی توفیق و موفقیت دارم و امیدوارم ایشان هر کجا که می روند منشا خیر و منفعت باشند و دعای خیر ما بدرقه راه شان است.
حجت الاسلام سلطانی تصریح کرد: رفتن آقای کاویانی با اراده و درخواست خودشان بوده و طی استعفای مکتوبی که به شورا دادند، در نهایت شورا با این درخواست موافقت کرد. 
رییس شورای اسلامی شهر پرند بیان کرد: پس از موافقت شورا با استعفای جناب کاویانی، تصمیم گرفتیم که آقای مهندس علیرضا فاتحی نیا را که از بدنه خود شهرداری و دارای تجربه است، به سرپرستی شهرداری پرند، تا مشخص شدن شهردار جدید انتخاب کنیم.  
 حجت الاسلام سلطانی سرپرستی در شهرداری را مسولیت سختی دانست و بیان کرد: این مسولیت ممکن است باعث سقوط یا صعود کسی شود و ما با شناختی که از آقای مهندس فاتحی نیا داریم و با توجه به تجربیات و جدیتی که از ایشان سراغ داریم، امیدواریم این مسولیت باعث پیشرفت و صعود ایشان شود.
وی همچنین گفت: ما از مهندس فاتحی نیا می خواهیم تمام کارها و تصمیمات را با هماهنگی کامل با شورای شهرانجام دهد و انشاالله وجود ایشان منشا خیرو برکت برای شهر و شهروندان باشد و با عملکرد مثبت و سازنده ما را سربلند کند.
مهندس شرافت پور نایب رییس شورا که در این جلسه حضور داشت با اشاره به این که در دوره مدیریت مهندس کاویانی تلاش ها، زحمات و کارهای ارزنده ای انجام شده ولی نیاز پرند فراتر از این کارها است گفت: در جلسه ای که شورا تشکیل داد تصمیم گرفتیم با مدیریتی تواناتر، دلسوزتر و کارآمدتر بسوی پیشرفت و توسعه شهر حرکت کنیم تا در دوره ۴ ساله شورا بتوانیم عملکرد خوب و قابل قبولی به شهروندان پرند که لایق بهترین ها هستند، ارایه دهیم.
نایب رییس شورای اسلامی پرند اضافه کرد: پس از موافقت با استعفای جناب کاویانی شورا تصمیم گرفت شخصی از مجموعه و بدنه شهرداری را بعنوان سرپرست معرفی کتد که مهندس فاتحی نیا انتخاب شد.
مهندس شرافت پور در ادامه گفت: مجموعه کارکنان شهرداری به صورت زنجیر به هم متصل هستند و اگر حلقه های این زنجیر به صورت هماهنگ و پیوسته با هم کار نکند، نمیتوانیم کارنامه خوبی به شهروندان ارایه کنیم.
وی اضافه کرد: ما از همه کارکنان در شهرداری انتظار داریم، همانطور که با مدیران قبلی همکاری داشتند با سرپرست جدید نیز تعامل داشته باشند.
صیاد شرافت پور در پایان گفت: من به سهم خودم از زحمات مهندس کاویانی تشکر می کنم و در معارفه شهردار جدید قصد داریم تقدیر ویژه و شایسته ای از ایشان انجام دهیم.
آخرین سخنران این جلسه مهندس علیرضا فاتحی نیا در جمع حضار گفت: من ابتدا از شورا به خاطر این که بنده را لایق دانسته و به من اعتماد کردند، تشکر می کنم و امیدوارم رو سفید شوم.
سرپرست جدید شهرداری ادامه داد: همچنین باید از عملکرد مهندس کاویانی بابت کارهای خوبی که در بخش پروژه های عمرانی، آسفالت، توسعه فضای سبز، مشارکت ها با بخش خصوصی و غیره انجام شد تشکر کرد.
وی اضافه کرد: همچنین باید در مورد دفاع ایشان از حق و حقوق شهرداری و شهروندان از شرکت عمران، با توجه به اینکه تمام زمین و امکانات شهر در اختیار این شرکت است تشکر ویژه کرد.
فاتحی نیا تصریح کرد: در زمانی که ما شهرداری را تحویل گرفتیم حدود ۲ میلیارد تومان بدهی از مدیریت قبلی به جا مانده بود، و با دست خالی و امکانات ناچیز شروع به کار کردیم و توانستیم در این مدت ۱۴ ماه، با مدیریت مهندس کاویانی به جایگاه فعلی برسیم.
علیرضا فاتحی نیا در ادامه افزود: من از همه همکاران درخواست می کنم بنده را به عنوان یک دوست در مجموعه شهرداری بپذیرند و کمک کنند که با همیاری و همدلی ، باعث رشد و تعالی شهر شویم زیرا شهر پرند با توجه به گستردگی و پتانسیلی که دارد، هم جای کار زیاد دارد و هم می توان درآمد زایی برای شهر ایجاد کرد.
مهندس فاتحی نیا در پایان تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر، نماینده مردم این شهر و قابل احترام هستند و من هر کاری که بخواهم انجام دهم از شورا کسب تکلیف کرده و بدون هماهنگی کاری انجام نمی شود.
در پایان مراسم متن حکم سرپرستی مهندس فاتحی نیا خوانده شد و این حکم توسط حجت الاسلام سلطانی رییس شورای اسلامی شهر جدید پرند به وی تقدیم شد.

منبع خبر : وب سایت شهرداری پرند




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند، شهر جدید پرند رباط کریم، شهر جدید پرند قیمت، ،شهر جدید پرند فاز 6 ،شهر جدید پرند کجاست؟ شهر جدید پرند کوزو، ،شهر جدید پرند نقشه ،شهر جدید پرند تهران ،شهر جدید پرند+عکس ،شهر جديد پرند+مسكن مهر ،شهر جدید پرند کجاست؟ ،شهر جدید پرند تهران ،شهر جدید پرند نقشه ،شهر جدید پرند فاز صفر ،شهر جدید پرند قیمت ،شهر جدید پرند فاز 6 ،شهر جدید پرند فاز 6 کوزو ،شهر جدید پرند کوزو شهر جدید پرند رباط کریم، ،شهر جدید پرند adsl ،شهر جدید پرند adsl ،در شهر جدید پرند اینترنت adsl در شهر جدید پرند، ،فاز 1 شهر جدید پرند کلانتری 17 شهر جدید پرند، ،فاز 1 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 2 ،فاز 2 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 3 ،فاز 3 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 4 ،فاز 4 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 5 ،نقشه فاز 5 شهر جدید پرند فاز 5 شهر جدید پرند، نقشه فاز 5 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6، شهر جديد پرند فاز 6، نقشه فاز 6 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6 کوزو، فاز 6 شهر جدید پرند، فاز 6 شهر جديد پرند، نقشه فاز 6 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6 کوزو، شهرپرند کجاست، عکس شهرپرند، امکانات شهرپرند، سایت شهرپ ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 3 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');