بهره برداری از بوستان شقایق در شمال فاز یک شهر پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند عملیات اجرایی این بوستان که به وسعت
4 هزار متر مربع می باشد، از بهمن ماه سال 90 آغاز شده و هم اکنون آماده بهره برداری می باشد، شهروندان شهر پرند می توانند از امکانات وسایل ورزشی (مخصوص بزرگسالان) همچنین وسایل بازی که برای کودکان در این بوستان فراهم شده است، استفاده کنند.

بوستان شقایق که به منظور رفاه و محلی برای تفرجگاه شهروندان به خصوص ساکنان شمال فاز یک (حد فاصل ساختمان های بنیاد و تک سام) ایجاد گردیده است،با گونه های مختلف گیاهی بسیاری پوشانده شده که این امر موجب زیبایی هر چه بیشتر در سطح شهر پرند شده است.

صنوبر، کاج، سرو نقره ای، سرو خمره ای ، کبوده (سپیدار)، سرو لاوسون، لگستروم ابلق، لگستروم پیوندی،ماگنولیا، سرو شیراز از جمله درختان این بوستان می باشد همچنین فضای این پارک از درختچه هایی مانند یاس زرد، یاس هلندی، ژونی پروس، زرشک، پیروکانتا، یوکا، میخک هندی برگ بو، کنف و ترون پوشانده شده است.

کاشت انواع رز، مارگریت، فالاریس، کروپسیس، زنبق، بنفشه همچنین کف پوش فرانکینیا، چمن و ناز جلوی زیبایی به فضای این بوستان داده است.

گفتنی است عملیات اجرایی برای احداث بوستان شقایق شامل خاکریزی تسطیح خرید و کاشت انواع گونه های گیاهی بوده که هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال را در بر داشته است.

شرکت عمران شهر پرند همواره لحاظات خوش همراه با سلامتی را برای شهروندان شهر پرند با مراجعه به این بوستان آرزو دارد همچنین با توجه به استقرار وسایل استاندارد ورزشی در اکثر بوستان های کنونی شهر پرند تمامی شهروندان را به ورزش همگانی دعوت می کند.

 

منبع: روابط عمومی شرکت عمران شهر پرند 




:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1120
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');