بدرفتاري و هتاکي جايي در شورا ندارد/ تذکر جدي به منتقدان خواهم داد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرگزاری آریا- رئیس شورای شهر جدید پرند گفت: پس از انتخاب شهردار جدید متاسفانه دو تن از اعضای محترم دهان به بد اخلاقی و هتاکی گشودند و با بدرفتای خود موجب تشویش اذهان عمومی شدندکه این موضوع نشان دهنده در خطر افتادن منافع این دوستان است.  
 به گزارش خبرگزاری آریا،  شورای محترم شهر طی هفته گذشته شهردار جدید پرند را انتخاب کرد. انتخابی که موجی از خرسندی و خوشحالی را در بین مردم آگاه پرند به راه انداخت. چرا که  یکی از مدیران توانمند و با سابقه منطقه که درد ها و رنج های این منطقه را چشیده و طعم محرومیت را خوبی میداند و می فهمد به عنوان شهردار پرند انتخاب شد. تا جایی که  این انتخاب در بین بسیاری از فعالان فرهنگی و اجتماعی پرند به عنوان انتخابی مبارک یاد شد.
همشهریان محترم طی روزهای گذشته در برخی از نشریات محلی دیده و خوانده اند که انتخاب شهردار جدید  تحت الشعاع  برخی رفتارهای ناپسند گرفته است. منتقدان انتخاب شهردار جدید هیاهویی به راه انداخته اند که بخشی از آن نشات گرفته از بغض و کینه نسبت به منتخب جدید شهرداری است و بخشی نیز در خطر افتادن منافعشان!! اعضای منتقد شورای شهر بجای آنکه به رای اکثریت احترام بگذارند با هتاکی و عصبانیت ناشی از اغراض این انتخاب را غیر آگاهانه و غیر منصفانه دانسته اند.
حجت الاسلام محمد سلطانی اظهارداشت: حدود دو ماه پیش شهردار سابق پرند به امید تکیه زدن بر کرسی شهرداری شهر رباط کریم نامه استعفای خود را تقدیم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر پرند کرد. شورای محترم شهر نیز پس از مدت دوماه و نهایتا پس از بررسی های متعدد و البته کار کارشناسانه به این نتیجه رسیدند که با استعفای بهروز کاویانی موافقت کنند.
وی در واکنش به انتقادهای دو تن از اعضای شورای شهر گفت: بیشتر از دو ماه پیش در جلسه ای که با حضور هفت عضو  محترم شورا در حضور فرماندار و معاونین فرمانداری برگزار شد. اعلام کردم که همکاران گزینه های مورد نظرشان را برای سکانداری شهرداری مطرح کنند. در واقع دوستان بیشتر از دو ماه مهلت داشتند که گزینه ای معرفی کنند پس حرف منتقدان در این باره که فرصتی برای معرفی گزینه خود نداشته اند کاملا مردود و بی پایه و اساس است.
حجت الاسلام محمد سلطانی افزود: علی نعمتی یک از گزینه های بود که توسط همکاران معرفی شد و در یک جلسه غیر رسمی حضور پیدا کرد و برنامه هایش را ارائه کرد و دوستان هم سوالات خود را مطرح و پاسخ گرفتند و هر هفت عضو شورا به ایشان رای اعتماد دادند.  البته این فرصت برای سایر گزینه های معرفی شده هم بود و همه گزینه ها با حضور در جلسات غیر رسمی برنامه های خوشان را ارائه کردند. تا اینکه نهایتا در یک جلسه رسمی آقای  علی نعمتی با اکثریت آرا به عنوان شهردار جدید انتخاب شد.
 وی با بیان اینکه شورا یک نهاد گروهی بر آمده از رای مردم است و رای اکثریت در آن غالب می نماید و باید به آن احترام گذاشت، تصریح کرد: پس از این انتخاب متاسفانه دو تن از اعضای محترم دهان به بد اخلاقی و هتاکی گشودند و با بدرفتای خود موجب تشویش اذهان عمومی شدند. 
رئیس شورای شهر پرند با اشاره به اینکه دوستان منتقد به خوبی می دانند که انتخاب گزینه فعلی به عنوان شهردار با مطالعه و با آگاهی انجام شده است، گفت: انتقاد را حق منتقدین می دانم اما عصبانیت و هتاکی و بد اخلاقی را بر نمی تابم و این دوستان را توصیه می کنم که تقوای سیاسی پیشه کنند. و به رای اکثریت احترام بگذراند.
حجت الاسلام سلطانی با تاکید بر اینکه ما تابع قانون هستیم و معتقدم که قانون بد بهتر از بی قانونی است، افزود: افراد غیر مسئول هم نباید به این مساله دامن بزنند و اجازه بدهند این موضوع مسیر قانونی خود را طی کند.
وی با بیان اینکه نمی خواهم بگویم که علی نعمتی بهترین گزینه است. اما در شرایط فعلی با سابقه و توانمندی که از او سراغ داریم و دوستان شورایی نیز او را تایید می کنند. گزینه مطلبوبی برای پرند است و حتمن برای پرند موثر خواهد بود.
رئیس شورای شهر پرند با بیان اینکه در پیشگاه خدا به مردم اطمینان می دهم که یک قدم از حق قانونی آنها عقب نخواهیم کشید، اظهارداشت:حفظ شهردار سایق و دست دست کردن در انتخاب شهردار جدید به نفع شهرنبود و به شهر آسیب جدی وارد می کرد.
وی با بیان اینکه آتش افروزی، نقاق و تهمت زدن در اسلام شدیدا محکوم شده و این رفتارهای زشت و زنده از سوی منتدین آسیب جدی به شهر و منافع مردم وارد می کند و البته ادامه این رفتارها موجب دودی می شود که در چشم مردم خواهد رفت.
حجت الاسلام سلطانی با تاکید بر اینکه نفع شخصی خودمان را نباید به نفع شهر و مردم گره بزنیم، تاکید کرد: توهین، سیاه نمایی و هتاکی به دور از شان و منزلت شورا است. و مصالح شهر و مردم در همه حال باید اولویت باشد.
رئیس شورای شهر پرند در پایان گفت: در اولین جلسه رسمی شورا حتمن تذکر جدی به منتقدین خواهم داشت و نسبت به هتاکی ها و عصبانیت های غیر عقلانی و اغراض آمیز گلمندی خود را اعلام خواهم کرد.

منبع : خبرگزاری آریا




:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند، شهر جدید پرند رباط کریم، شهر جدید پرند قیمت، ،شهر جدید پرند فاز 6 ،شهر جدید پرند کجاست؟ شهر جدید پرند کوزو، ،شهر جدید پرند نقشه ،شهر جدید پرند تهران ،شهر جدید پرند+عکس ،شهر جديد پرند+مسكن مهر ،شهر جدید پرند کجاست؟ ،شهر جدید پرند تهران ،شهر جدید پرند نقشه ،شهر جدید پرند فاز صفر ،شهر جدید پرند قیمت ،شهر جدید پرند فاز 6 ،شهر جدید پرند فاز 6 کوزو ،شهر جدید پرند کوزو شهر جدید پرند رباط کریم، ،شهر جدید پرند adsl ،شهر جدید پرند adsl ،در شهر جدید پرند اینترنت adsl در شهر جدید پرند، ،فاز 1 شهر جدید پرند کلانتری 17 شهر جدید پرند، ،فاز 1 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 2 ،فاز 2 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 3 ،فاز 3 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 4 ،فاز 4 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 5 ،نقشه فاز 5 شهر جدید پرند فاز 5 شهر جدید پرند، نقشه فاز 5 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6، شهر جديد پرند فاز 6، نقشه فاز 6 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6 کوزو، فاز 6 شهر جدید پرند، فاز 6 شهر جديد پرند، نقشه فاز 6 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6 کوزو، شهرپرند کجاست، عکس شهرپرند، امکانات شهرپرند، سایت شهرپ ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 3 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');