گزارشی از مردم پرند در خصوص انتخاب شهردار جدید/ افق تازه پیش روی شهر پرند با انتخاب علی نعمتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






با تغییر و تحولات در شهرداری پرند امیدهای جدیدی برای آینده و توسعه و آبادانی شهر توسط مردم به وجود آمده و این امر با انتخاب علی نعمتی بیش از پیش قوت گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری «پرندپرس»، در این بین علی نعمتی به عنوان شهردار منتخب شورای شهر پرند که در کارنامه کاری خود سمت قائم مقام شهرداری همدان و ریاست دو دوره شورای اسلامی شهر گلستان را دارد؛ با اکثریت آرای اعضای شورای شهر انتخاب شد.

با توجه به اینکه شهردار جدید در منطقه از مزیت بومی بودن برخوردارند و همچنین ایشان از مدیران با سابقه مردمی در دوره های قبل بوده اند؛ و بعد از مدتها ضعف مدیریت شهری هم اینک مردم چشم انتظار اقدامات جدیی از سوی شهردار جدید هستند.

به همین منظور گفتگویی با شهروندان در سطح شهر انجام داده و انتظارات آنان را از شهردار جدید جویا شدیم که در این گزارش می خوانید:

توجه به زیرساخت های شهری و اقدامات زیربنایی
ناصر کاظمی که ۵۰ سال سن دارد و از رباط کریم به پرند نقل مکان کرده است ضمن بیان اینکه پیش از این شهردار جدید آقای نعمتی را می شناخته است به خبرنگار ما گفت: حاج علی نعمتی یکی از مدیران قدیم و با سابقه شهر است و با توجه به شناختی که از عملکرد ایشان در شهر گلستان داشتیم؛ از ایشان انتظار می رود که به اقدامات زیربنایی توجه ویژه ای داشته باشند.

لازم به ذکر است که پرند فقط نیازمند فروشگاه و بازارچه نیست که در این یک سال اخیر مورد اهتمام بیش از پیش مسئولان واقع شده است. جذب سرمایه گذاران مطرح در پروژه های عمرانی پرند و مشارکت آنان در طرح های توسعه ای باید سرلوحه کار شهردار آینده آقای نعمتی قرار گیرد.

توجه ویژه به فضای سبز و حفظ محیط زیست
اسماء حسینی ضمن گلایه شدید نسبت به اتفاقات اخیر در حوزه فضای سبز در پرند گفت: متاسفانه اخیراً خبری در خصوص قطع ۱۵۰ درخت سبز در پرند منتشر شد که جای بسی تاسف و تاثر دارد. همه میدانیم که پرند با مشکلات عدیده و بسیار گسترده ای در حوزه فضای سبز روبرو است. با توجه به اینکه خاک و آب پرند برای رشد گیاهان مناسب نیست وقوع چنین اتفاقاتی فاجعه بزرگی برای شهر است. شهردار جدید که البته بنده ایشان را نمی شناسم اما گفته می شود تجربه خوبی در امور مدیریت شهری دارند باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند و از قوع چنین اتفاقاتی در شهر جلوگیری نمایند.

توسعه و گسترش فضاهای فرهنگی
سعید محمدی یکی از دانش آموزان پرندی دغدغه های اصلی خود را درزمینه مسائل فرهنگی و گسترش فضاهای آموزشی در شهر می داند.

وی در گفتگو با خبرنگار پرند پرس گفت: با توجه به جدید التاسیس بودن شهر پرند این شهر با مشکلات فراوانی روبروست که از جمله مهمتربن آنها نبود فرهنگسرا و مراکز آموزشی است؛ به طور مثال در پرند تنها یک فرهنگسرا داریم که آنهم تحت نظارت وزارت ارشاد است و خود شهرداری حتی یک فرهنگسرا ندارد در مدیریت گذشته بارها به شهرداری مراجعه کردیم تا برای اختصاص مکانی و ساختمانی هر چند کوچک به عنوان فرهنگسرا اقدام شود اما متاسفانه مسائل فرهنگی در گذشته در اولویت نبود از شهردار آینده می خواهم تا به توسعه فضاهای فرهنگی و آموزشی توجه بیشتر کند چرا که بسیاری از ساکنان پرند از قومیت ها و شهرهای مختلف می باشند و لازم است تا به سمت هویت سازی برای شهر خود گام برداریم.

حضور پررنگ شهردار در میان مردم
مرتضی نظری یکی از کسبه فاز صفر با اشاره به لزوم مردمی بودن مسئولان بخصوص شهردار گفت: نقش و اهمیت شهردار در شهرهای کوچکی مثل پرند بسیار حائز اهمیت است به طوری که شهردار باید مردمی بوده و حضور پررنگی در میان شهروندان داشته باشد بنده از کسبه و ساکنان قدیمی شهر محسوب می شوم و با توجه به شناختی که از منطقه دارم حضور آقای نعمتی را فرصتی مغتنم برای شهر می دانم چرا که وی از مدیران مردمی به حساب می آید. از طرفی دیگر شهردار زمانی با مشکلات و دغدغه های مردم آشنا می شود که در بین آنها حضور داشته باشد و با آنها گفتگو کرده و از نزدیک با مسائل و مشکلات شهر آشنا شود.

قانون سرلوحه فعالیت همه افراد
سارا موسوی از دبیر بازنشسته آموزش و پرورش قانون گرایی را مهم ترین ویژگی فعالیت های شهرداری دانسته و به پرند پرس گفت: از وقتی که به پرند آمده ایم موجی از بی قانونی را در بسیاری از فعالیت ها مشاهده می کنیم متاسفانه همه چیز در پرند آزمون و خطاست از مسکن مهر گرفته تا توسعه فضای سبز و نسبت به فعالیت های شهردار قبلی و منتخب فعلی شورای شهر شناخت چندانی ندارم اما معتقدم هر فردی که در شهر مسئولیت داشته باشد باید به قانون عمل کند و براساس مصوبات شورای شهر که منتخب مردم هستند؛ توجه نماید.

شورای شهر پرند اولین دوره خود را طی می کند و باید این فرصت را به نمایندگان داد تا عملکرد خود در حوزه های مختلف در بوته آزمایش قرار دهند و این مردم هستند که در نهایت قضاوت خواهند کرد.

نظرات مردم
حسینی ۲۹ ساله و خانه دار که با فرزندش به پارک آمده است در خصوص عملکرد شهردار در این اواخر می گوید اکثرا فرزندم را برای تفریح و سرگرمی به پارک فدک می آورم دستگاههایش بخصوص در تابستان کفاف جمعیت این جا را نمی دهد و اکثرا شلوغ است.

فتاحی پیرمرد بازنشسته ای که در پارک روی یک نیمکت نشسته و به افرادی که در حال عبور و مرور هستند نگاه می کند نیز می افزاید چند سالی می شود که به اجبار از تهران به شهر پرند آمده ام وی از نبود امکانات ویژه بازنشسته گان چون مکانی برای آرامش و استراحت که مختص همسن و سالهای او باشد گلایه مند است و می گوید در این شهر تازه تاسیس همین پارک فدک برای قدری استراحت وجود دارد پارک کوهستان که به منزل ما دور است و پله های زیادی دارد و برای رفتن یک پیرمردی مثل من سخت است فضای پارک بیشتر اوقات شلوغ و پر از ازحام است و برای آرامش و استراحت همسن و سالهای من سخت است. در دیدار حضوری که با شهردار داشتم و از نزدیک با ایشان صحبت کردم.

در رابطه با شلوغی و ازدحام جمعیت حسین زاده که خود را یکی از ساکنین فاز ۴ معرفی می کند می گوید فاصله زیادی را برای آمدن و استفاده کردن از این پارک طی می کنیم چون این تنها پارکی است که نزدیک به خانه ما است و اکثر روزها شلوغ است و کفاف جمعیت رو به رشد پرند را نمی دهد.

منبع : پرند پرس




:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند، شهر جدید پرند رباط کریم، شهر جدید پرند قیمت، ،شهر جدید پرند فاز 6 ،شهر جدید پرند کجاست؟ شهر جدید پرند کوزو، ،شهر جدید پرند نقشه ،شهر جدید پرند تهران ،شهر جدید پرند+عکس ،شهر جديد پرند+مسكن مهر ،شهر جدید پرند کجاست؟ ،شهر جدید پرند تهران ،شهر جدید پرند نقشه ،شهر جدید پرند فاز صفر ،شهر جدید پرند قیمت ،شهر جدید پرند فاز 6 ،شهر جدید پرند فاز 6 کوزو ،شهر جدید پرند کوزو شهر جدید پرند رباط کریم، ،شهر جدید پرند adsl ،شهر جدید پرند adsl ،در شهر جدید پرند اینترنت adsl در شهر جدید پرند، ،فاز 1 شهر جدید پرند کلانتری 17 شهر جدید پرند، ،فاز 1 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 2 ،فاز 2 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 3 ،فاز 3 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 4 ،فاز 4 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 5 ،نقشه فاز 5 شهر جدید پرند فاز 5 شهر جدید پرند، نقشه فاز 5 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6، شهر جديد پرند فاز 6، نقشه فاز 6 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6 کوزو، فاز 6 شهر جدید پرند، فاز 6 شهر جديد پرند، نقشه فاز 6 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6 کوزو، شهرپرند کجاست، عکس شهرپرند، امکانات شهرپرند، سایت شهرپ ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 4 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');