شهر جدید پرند ،شرافت پور در واکنش به اظهارات دو عضو شورا: عصبانیت و هتاکی برای منافع مردم یا منافع ف


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند گفت: چرا در شورای اسلامی شهر یک نفر با تفکرات منسوخ شده فئودالیسمی باید خط و نشان بکشد و هرموقع منافع‌اش تامین شد سکوت کند و هر زمان که برخلاف منافع فردیش باشد سکوت را بشکند و با همکاران با عصبانیت هتاکی کند.

به گزارش پایگاه خبری «پرند پرس»، صیاد شرافت پور با بیان اینکه شورایی که با عزم و اراده راسخ شهروندان پرندی بوجود آمده نباید توسط یک یا دونفر مصادر شود و با تفکرات لیبرالی اداره شود. فلسفه وجودی شورای اسلامی شهر و یا به عبارتی دیگر پارلمان شهر حاصل تصمیمات خرد جمعی است نه بلوف زدن با هدف خالی کردن دل حریف و قدرتمند نشان دادن خود.

وی تصریح کرد: آیا اینجا برخی از دوستان ما در شورا با حریف روبرو هستند و یا با مردم حرف می‌زنند؟ آیا پخش اخبار کذب و شایعات بی‌مورد و بی‌پایه و اساس یک نوع بی‌حرمتی به‌شان اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر نیست؟ چرا در شورای اسلامی شهر پرند یک نفر با تفکرات منسوخ شده فئودالیسمی و یا کد خدا منشی باید خط و نشان بکشد و یا هرموقع منافع‌اش تامین شود سکوت کند و هرزمان برخلاف منافع فردی باشد سکوت را بشکند و به همکاران با عصبانیت هتاکی کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند در ادامه گفت: ما در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم که پایه و اساس آن حفظ اخلاق و آبروی مومن است ولی متاسفانه یکی دونفر از اعضای محترم شورا بدون در نظر گرفتن مصالح شهر به دنبال بازی‌های سیاسی و منافع فردی و بازیچه دست افراد پشت پرده قرار گرفته‌اند. که آیا دغدغه یکی دونفر از اعضای محترم شورا برای رفتن شهرداری که با اراده خود استعفا داده به خاطر سکانداری شهرداری رباط کریم و شهرهای همجوار در حال رایزنی بوده نشان از پشت کردن شهردار به شورا و شهروندان است.

وی در ادامه گفت: آیا نیامدن به جلسات رسمی شورا، ترک کردن جلسات رسمی شورا به خاطر شخص خاصی دفاع از حق و حقوق شهروندان پرند است؟ آیا قفل کردن فعالیت‌های شهرداری و نبودن شهردار در محل کارش بابت پیگیری و رایزنی در شورا‌ها و شهرداری‌های همجوار دفاع از حق و حقوق شهروندان پرند است. آیا دست بردن و اضافه کردن لایحه مورد نظر عضو محترم در دفتر صورت جلسات پلمپ شده شورا در خارج از جلسات رسمی نشان از دفاع ار حف وحقوق شهروندان پرند است؟ که متاسفانه این عضور محترم شورا رای ندادن به شهردار جدید را یک افتخار و فرصت به شهر می‌داند.

شرافت‌پور تصریح کرد: چرا نمی‌خواهیم بر مدار اعتدال بایستیم ما که سال‌ها چوب افراطی گری‌های بی‌مورد را خورده‌ایم مگر نه اینکه هم ما خلق خداییم و به نماد‌ها و شخصیت‌های آئین بزرگ اسلام و تشیع می‌بالیم و پیرو راه بزرگ مرد بشریت امام علی (ع) هستیم. و در مکتب بزرگ نبی خدا رشد کرده‌ایم و برای غربت تک تک سرداران دین و مذهبمان اشکهایی از دل ریخته‌ایم و پیرو راستین نظام مقدسی هستیم که امام راحل (ره) و رهبری عظیم الشان قلب آن هستند و اگر برادری این است پس باید گفت پول جای خون را گرفته است. امروز روز اعتدال است نه تک روی روز مردم داری و مردم سالاری دینی است نه سد شدن در راه منتخبان مردم و یادمان باشد دست خدا بالا‌تر از تمام دست هاست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند خاطر نشان شد: یک عضو محترم شورای اسلامی پرند که زانوی غم را بغل کرده است و همچنان برطبل ممانعت و عدم حمایت خود از انتخاب شهردار جدید جناب آقای علی نعمتی فردی توانمند مردمی و ازجنس شورا و شهرداری و همچنین مدیریت شهری دم می‌زند را به صبر و شکیبایی و تجدید نظر در واکنش‌ها و رفتار‌های مخالف افکار عمومی تشویق می‌کنم و پیام ما برای ایشان این است که اگر برای مردم باشی زغوره حلوا سازی که بهتر است نگران بدست نیاوردن پست و مقام نباشد زیرا خداوند هرجا که بداند کارایی لازم را دارید یاریتان می‌دهد.

شرافت‌پور در ادامه گفت: بی‌حرمتی به همکار و همنوع خود راه پست و مقام را باز نمی‌کند و درجه‌ای را به انسان‌ها نمی‌دهد خدایی نکرده مردم را دچار ندامت در انتخابشان می‌کند. یادمان باشد اعتبار شورا را نه هدف و شعار مخالفان به باد می‌دهد ونه افکار منفعت طلبانه پس بیایید روندی را در پیش بگیریم که شورا را به نقطه اتحاد و همگرایی و همه افزایی برسانیم که ایده ما بر تفاهم و تعامل و وحدت در شورا است.

صیاد شرافت‌پور در پایان خاطر نشان شد: زیرا ما معتقدیم شهروندان فهیم پرند فرا‌تر از احساسات و خواسته‌های فردی ما هستند و با شهامت می‌گوییم ما طرف مردم ایستاده‌ایم و خود را خدمت گدار مردم می‌دانیم.




:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , آخرین خبرها , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند شهر جدید پرند رباط کریم، شهر جدید پرند قیمت شهر جدید پرند فاز 6 شهر جدید پرند کجاست؟ شهر جدید پرند کوزو شهر جدید پرند نقشه شهر جدید پرند تهران شهر جدید پرند+عکس شهر جديد پرند+مسكن مهر شهر جدید پرند کجاست؟ شهر جدید پرند تهران شهر جدید پرند نقشه شهر جدید پرند فاز صفر شهر جدید پرند قیمت شهر جدید پرند فاز 6 شهر جدید پرند فاز 6 کوزو شهر جدید پرند کوزو شهر جدید پرند رباط کریم، شهر جدید پرند adsl شهر جدید پرند adsl در شهر جدید پرند اینترنت adsl در شهر جدید پرند فاز 1 شهر جدید پرند کلانتری 17 شهر جدید پرند فاز 1 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 2 فاز 2 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 3 فاز 3 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 4 فاز 4 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 5 نقشه فاز 5 شهر جدید پرند فاز 5 شهر جدید پرند نقشه فاز 5 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 6 شهر جديد پرند فاز 6 نقشه فاز 6 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 6 کوزو فاز 6 شهر جدید پرند فاز 6 شهر جديد پرند نقشه فاز 6 شهر جدید پرند شهر جدید پرند فاز 6 کوزو شهرپرند کجاست عکس شهرپرند امکانات شهرپرند سایت شهرپرند شوراي شهرپرند نقشه شهرپرند موقعیت شهرپرند ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 4 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');