بررسي وام مسكن با حضور رييس‌جمهور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






در نشست دو روز پيش شوراي عالي مسكن دستور شارژ مرتب خط‌اعتباري مسكن‌مهر توسط بانك‌مركزي صادر شد.
سيستم بانكي كشور از منابع خود تاكنون بيش از 30 هزار ميليارد تومان وام 20 و 25 ميليون توماني به مسكن‌مهر تزريق كرده است و تعهد بانك در قالب قراردادهايي كه با انبوه‌سازان امضا كرده به بيش از 40 هزار ميليارد تومان رسيده است.
براساس دستور جديد، مقرر شده نظام‌بانكي كشور براي تكميل طرح مسكن‌مهر تا حدود 50 هزار ميليارد تومان منابع مالي در قالب وام به اين طرح اختصاص دهد.
سايت اطلا‌ع‌رساني دولت روز گذشته با تشريح بخش‌هايي از آنچه در جلسه اخير شوراي عالي مسكن اتفاق افتاده، نوشت: « در این جلسه، ضمن ارزیابی نحوه اجرای پروژه‌های مسکن مهر، نوسازی بافت‌های فرسوده، نوسازی مسکن روستایی و بازسازی مسکن مناطق آسیب دیده از بلایای طبیعی، نحوه عملکرد بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات مسکن نیز مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در این جلسه مقرر شد وزارت راه‌و‌شهرسازی و بنیاد‌مسکن انقلاب اسلامی در آینده نزدیک طرحی جدید برای ساخت مسکن ارزان قیمت در شهرهای بزرگ را عملیاتی کنند.»

منبع:روزنامه دنیای اقتصاد




:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 824
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : عارف کریمی
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');