بلاتکلیفی خریداران مسکن مهر در پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






مدیرعامل شهر جدید پرند در حالی افزایش یک میلیون تومانی مسکن مهر پرند را تکذیب می‌کند که همزمان دو اطلاعیه مبنی بر افزایش و رد افزایش یک میلیون تومانی قیمت بر روی سایت شرکت عمران این شهر جدید به چشم می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری «پرند پرس»، باران هاشم زهی در پاسخ به این سئوال فارس که شرکت عمران پرند اطلاعیه‌ای بر روی سایت خود قرار داده که به قیمت تمام شده هر واحد مسکن مهر یک میلیون تومان بابت آماده‌سازی اضافه می‌شود،گفت:این موضوع را تکذیب می‌کنم. مشخص نیست این خبر از کجا منتشر شده است.

هاشم زهی در پاسخ به این سؤال که این اطلاعیه بر روی سایت شرکت عمران پرند درج شده است، گفت: بنده به گویش فارسی می‌گویم که به هیچ‌وجه این موضوع صحت ندارد و روز گذشته نیز شرکت با انتشار یک خبر فوری این موضوع را تکذیب کرد.

به گفته وی، به هر حال اطلاعیه‌ای به روی سایت گذاشته شده است که افزایش یک میلیون تومانی قیمت مسکن مهر را تکذیب می‌کند.

چند روز پیش شرکت عمران پرند با انتشار خبری قیمت‌های جدید قیمت مسکن مهر را منتشر کرد که در ذیل این جدول مطلبی با این عنوان خودنمایی می کرد: قابل توجه متقاضیان محترم، به قیمت تمام شده هر واحد، مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان (یک میلون تومان) بابت آماده سازی اضافه می گردد.

حال با گذشت چند روز از انتشار این خبر، مدیر عامل شهر پرند آن‌را تکذیب می کند.هر چند روابط عمومی شرکت عمران پرند هنوز این مطلب را از روی سایت خود برنداشته و خبری فوری را مبنی بر تکذیب افزایش یک میلیون تومانی منتشر کرده است.

هاشم زهی در پاسخ به این سؤال که آیا شهر پرند نیز همانند شهر جدید پردیس افزایش قیمت خواهد داشت، گفت: ما غیراز چارچوب موازین قانونی که تفاهمنامه دارد و الحاقیه‌ای که دولت به قیمت‌ها اضافه کرده است هیچ افزایش قیمتی نداشتیم و همان روال طبیعی که یک سال است طی می‌‌شود، همان است.

مدیرعامل شهر جدید پرند در پاسخ به این سؤال که به تازگی با مدیران آبفا و وزارت راه و شهرسازی جلسه‌ای برای تسریع در آبرسانی به واحدهای مسکن مهر داشتید آیا این جلسه امیدوارکننده بود، گفت: با هماهنگی‌هایی که بین مسئولان وزارت راه شهرسازی با مقامات وزارت نیرو صورت گرفت بخشی از موضوعات مربوط به احداث تأسیسات زیربنایی تعیین تکلیف شد و تصمیم خوبی گرفته شد که آبرسانی به واحدهای مسکن تسریع شود.

هاشم زهی در پاسخ به این سئوال که اواخر هفته گذشته مجلس در خصوص واگذاری زمین های ۹۹ ساله به مالکان مصوبه ای داشت آیا از این مصوبه حمایت می کنید گفت: هنوز اطلاع دقیقی از مصوبه مجلس در خصوص واگذاری زمین به مالکان ندارم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان رسیدگی به طرح دائمی‌شدن احکام لوایح بودجه‌های سنواتی را ادامه دادند و ماده الحاقی ۳۶ را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

طبق مصوبه مجلس، به وزارت راه و شهرسازی اجازه داده شد در صورت درخواست مالکان نسبت به واگذاری قطعی زمین‌های اجاره‌ای ۹۹ ساله پروژه مسکن مهر به قیمت کارشناسی روز اقدام و درآمد حاصله را به حساب خزانه واریز کند. ۱۰۰ درصد درآمد حاصله از طریق بودجه سنواتی برای اجرای طرح‌های زیرساخت (تأسیسات زیربنایی و روبنایی) مسکن مهر با اولویت همان مجموعه‌ها و یا شهرهای جدید به مصرف می‌رسد.





:: موضوعات مرتبط: مسکن مهر پرند , اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند، شهر جدید پرند رباط کریم، شهر جدید پرند قیمت، ،شهر جدید پرند فاز 6 ،شهر جدید پرند کجاست؟ شهر جدید پرند کوزو، ،شهر جدید پرند نقشه ،شهر جدید پرند تهران ،شهر جدید پرند+عکس ،شهر جديد پرند+مسكن مهر ،شهر جدید پرند کجاست؟ ،شهر جدید پرند تهران ،شهر جدید پرند نقشه ،شهر جدید پرند فاز صفر ،شهر جدید پرند قیمت ،شهر جدید پرند فاز 6 ،شهر جدید پرند فاز 6 کوزو ،شهر جدید پرند کوزو شهر جدید پرند رباط کریم، ،شهر جدید پرند adsl ،شهر جدید پرند adsl ،در شهر جدید پرند اینترنت adsl در شهر جدید پرند، ،فاز 1 شهر جدید پرند کلانتری 17 شهر جدید پرند، ،فاز 1 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 2 ،فاز 2 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 3 ،فاز 3 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 4 ،فاز 4 شهر جدید پرند ،شهر جدید پرند فاز 5 ،نقشه فاز 5 شهر جدید پرند فاز 5 شهر جدید پرند، نقشه فاز 5 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6، شهر جديد پرند فاز 6، نقشه فاز 6 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6 کوزو، فاز 6 شهر جدید پرند، فاز 6 شهر جديد پرند، نقشه فاز 6 شهر جدید پرند، شهر جدید پرند فاز 6 کوزو، شهرپرند کجاست، عکس شهرپرند، امکانات شهرپرند، سایت شهرپ ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : شنبه 15 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');