افتتاح مسیر خروجی پرند به تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






سعید صابونی مدیر عامل شهر جدید پرند از راه اندازی لوپ پرند به تهران خبر داد و گفت: لوپ پرند به تهران بازگشایی شده، ماشین‌ها در رفت و آمد هستند وهمزمان با افتتاح واحدهای شهر جدید پرند، این لوپ نیز افتتاح می‌شود. وی ادامه داد: لوپ تهران به پرند هم اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد ماه بازگشایی می‌شود.

صابونی همچنین از افتتاح 12 هزار واحد در شهر جدید پرند خبر داد و تصریح کرد: قرار بود تا پایان سال گذشته 8000 واحد با تسهیلات زیربنایی و روبنایی افتتاح شود که این اتفاق نیفتاد. وی افزود: در حال حاضر سعی می‌کنیم تا پایان خرداد ماه هزمان با افتتاح 8000 واحد، 4000 واحد دیگر نیز رونمایی شود.

مدیر عامل شهر جدید پرند با بیان این‌که در حال حاضر 700 خانوار در شهر جدید پرند ساکن هستند، خاطرنشان کرد: 12 هزار واحدی که قرار است در پایان خرداد ماه رونمایی شود، از تسهیلات زیربنایی و روبنایی آب، برق و گاز برخوردار است.

صابونی با تاکید بر این که حدود 78 پیمانکار در شهر جدید پرند فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به 60 هزار نفر به صورت انفرادی و 16 هزار نفر نیز در قالب تعاونی دو جانبه ثبت نام کرده‌اند و 20 هزار پرونده نیز از تعاونی‌ها به دست ما رسیده است. وی در پایان گفت: متقاضیان اگر 70 درصد از سهم خود را واریز کنند، واحد مسکونی به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

احداث پروژه لوپ پرند به تهران که تردد پنج مسیر را فراهم می‌کند، از 15 فروردین امسال اجرایی شد. هزینه این طرح حدود سه میلیارد تومان برآورد شده بود.

منبع:شاسا




:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 1099
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : عارف کریمی
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');