مترو پرند در انتظار اعتبار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






علی‌اکبر روح‌نواز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه خط مترو مهرآباد از ایستگاه بیمه در خط 4 به طول 2/5 کیلومتر منشعب می‌شود، گفت: این خط دارای سه ایستگاه است که ایستگاه اول ایستگاه بیمه و ایستگاه‌های بعدی نیز در ترمینال 1 و 2 و دیگری ایستگاه ترمینال 4 و 6 طراحی شده است.
روح‌نواز با بیان اینکه 60 درصد ساخت خط مترو فرودگاه مهرآباد تمام شده است، گفت: ساخت مابقی کارهای این خط در اولویت‌های کاری امسال قرار دارد و امیدواریم تا پایان امسال شاهد افتتاح مترو فرودگاه مهرآباد باشیم.
وی همچنین از بازدید قائم‌مقام قالیباف از روند ساخت خط متروی تهران- پرند به طول 50 کیلومتر خبر داد و گفت: این خط مترو جزو خطوط اقماری محسوب می‌شود و در گذشته قرار بود که وزارت راه به ساخت آن اقدام کند اما در سال 91 و پس از گذشت هشت سال از آغاز این خط ساخت آن به شرکت متروی تهران سپرده شد.
روح‌نواز با بیان اینکه ساخت این خط مترو بدون احتساب ناوگان نیاز به 700 میلیارد تومان اعتبار دارد، ادامه داد: تاکنون دولت 150 میلیارد تومان بودجه تزریق کرده است که پرداخت نشدن مابقی معوقات باعث تاخیر در ساخت این خط مترو شده است.
وی زمان بهره‌برداری از این خط را تا اردیبهشت سال آینده پیش‌بینی کرد.
روح‌نواز با بیان اینکه مقرر شده برای دسترسی آسان‌تر مردم به نمایشگاه شهر آفتاب بودجه فاز یک ساخت متروی پرند را شهرداری تامین کند، گفت: در صورت تامین اعتبار، این بخش از خط مترو ظرف پنج تا 6 ماه تکمیل خواهد شد.
مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران، ظرفیت جابجایی خط مترو تهران- پرند را در هر ساعت 13 هزار مسافر اعلام کرد و گفت: سرعت قطارها در بخشی از این خط 120 کیلومتر در ساعت طراحی شده است.
روح‌نواز با بیان اینکه عمده مسافران این خط مسافران خارجی و زیارتی خواهند بود، گفت: در صورت تامین ناوگان این خط مترو به شهرداری، در نظر داریم مسافرت‌های شبانه نیز طراحی کنیم تا مردم در طول شبانه‌روز به مترو فرودگاه امام خمینی (ره) دسترسی داشته باشند.





:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مترو شهرجدیدپرند , مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند، مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 18 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');