کلاهبرداري 11 ميلياردي در پوشش نماينده مسکن مهر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرگزاري آريا-فردي که با هويت جعلي و معرفي خود به عنوان نماينده مسکن مهر در شهر پرند شهرستان رباط کريم غرب استان تهران از 50 فرد متقاضي مسکن مهر کلاهبرداري کرده بود توسط پليس دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري آريا،سرهنگ"جعفر عليزاده"گفت:مأموران کلانتري 17شهر پرند در پي دريافت خبري مبني بر کلاهبرداري فردي با هويت جعلي که به اسم نماينده مسکن مهر، واحدهاي آپارتماني را به فروش مي رسانده است،بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود:مأموران انتظامي،پس از فعاليت هاي اطلاعاتي چند روزه موفق به شناسايي فردي به نام "م-ظ" شده و با تشکيل تيم عملياتي و هماهنگي قضائي در عملياتي غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش در شهر پرند دستگير و در بازرسي از مخفيگاه او50 فقره مبايعه نامه به ارزش ريالي 10 ميليارد و 996 ميليون، کشف و متهم جهت بررسي و بازجويي تحويل پليس آگاهي شهرستان رباط کريم شد.
عليزاده ادامه داد:متهم دستگير شده در بازجويي هاي پليسي به جرم خود اعتراف و اقرار کرد تمام مبلغ کشف شده را از فروش واحدهاي آپارتماني در پروژه 160واحدي و 300واحدي شرکت هاي مسکن مهر پرند کلاهبرداري کرده و تاکنون با تنظيم 50 فقره مبايعه نامه به ارزش 11ميليارد ريال از شهروندان و متقاضيان خريد واحدهاي مسکوني مسکن مهر کلاهبرداري نموده.
به گفته وي، کلاهبردار دستگير شده پس از تشکيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.





:: موضوعات مرتبط: درباره شهر جدید پرند , مسکن مهر پرند , ,
:: برچسب‌ها: شهر جدید پرند، مسکن مهر پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : عارف کریمی
ت : سه شنبه 18 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');